برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده مورد توجه باشد
کد خبر: 3804135
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده مورد توجه باشد

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سيل‌زده استان تاکيد کرد و گفت: با اتمام ماه شعبان ماه مبارک رمضان را در پيش خواهيم داشت؛ لذا می‎طلبد اعزام طلاب مبلّغ از سوی حوزه علمیه به مناطق سيل‌زده مورد توجه باشد.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، نشست نمايندگان طلاب و نائب رئيس مجمع نمايندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علميه استان لرستان با نماينده ولی‎فقيه دراستان و امام جمعه خرم‎آباد عصر دوشنبه، بیست و ششم فروردین در خرم‎آباد برگزار شد.
دراين نشست آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد با گراميداشت نيمه شعبان براجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سيل‌زده استان تاکيد کرد.
وی با اشاره به اين‌که با اتمام ماه شعبان ماه مبارک رمضان را در پيش خواهيم داشت اعزام طلاب مبلّغ از سوی حوزه علميه به مناطق سيل‌زده را خواستار شد.
نمايندگان طلاب هم در اين ديدار ضمن اعلام آمادگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در اين مناطق تأکید کردند که طلاب حوزه‌های علميه استان و ديگر نقاط کشور در سيل اخير لرستان دوشادوش ديگر قشرهای مردم تمام توان خود را برای کمک به سيل‌زدگان به کار گرفتند و در اين زمينه حضور فعالی داشته‌اند.

انتهای پیام

captcha