مستند «عقیق» همچنان در انتظار نوبت پخش
کد خبر: 3804066
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

مستند «عقیق» همچنان در انتظار نوبت پخش

گروه شبکه‌های اجتماعی ــ برنامه مستند «عقیق» همچنان در انتظار نوبت پخش شبکه قرآن و معارف سیماست.

مستند «عقیق» همچنان در انتظار نوبت پخشبه گزارش ایکنا؛ مستند عقیق که مورد استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان قرآنی قرار گرفته است و این روزها سرنوشت پخش آن از سوی این کاربران بسیار پیگیری می‌شود، همچنان در نوبت پخش باقی مانده و به آن توجه نمی‌شود و همین مسئله باعث بیان انتقاداتی شده است. در این زمینه رضا بحرگرد، فعال قرآنی در کانال موج‌نیوز، مطلبی را منتشر کرده است که در پی می‌آید:
«یک دستمریزاد و خداقوت ویژه؛ تقدیم شما تهیه‌کنندگان مجموعه ارزشمند عقیق؛ به خاطر تعهدی که نسبت به مخاطبان شبکه و دست‌رنج موفقتان دارید و با توجه به انفعال شبکه در تبلیغ مستمر برنامه‌ها؛ شاهد بوده‌ایم که از آغازین روز تولید و پخش عقیق؛ وظیفه اطلاع‌رسانی به مخاطبان را که معنایی جز تکریم و احترام به آنان نداشته؛ به خوبی انجام داده‌اید.
لیکن سؤال پیش آمده برای بنده این است که مگر شبکه مربوطه؛ چه تعداد مستند فاخر نظیر عقیق دارد که برنامه‌هایی نظیر بیوگرافی استاد موسوی؛ استاد پرهیزکار؛ استاد شاه‌میوه و... باید در انتظار روادید جهت پخش مانده و بینندگان را در ابهام و انتظار قرار دهند؟!
شکی ندارم که این اساتید وارثان و فرزندان راستین و برومند انقلاب چهل ساله هستند و نمایش زندگی و انتقال تجربیات هر یک می‌تواند موجی عظیم ایجاد نموده و هزاران جوان و نوجوان قرآنی را به قله‌ها رهنمون کند.
در این ایام که هر شبکه معاندی در تلاش است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهد؛ چرا ما نمی‌توانیم از فرصت‌ها به درستی استفاده نموده و با هدردهی زمان مناسب، فرصت‌سوزی می‌کنیم؟»
انتهای پیام

captcha