ستاد امدادرسانی دانشگاهیان لرستان تشکیل شد
کد خبر: 3803890
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

ستاد امدادرسانی دانشگاهیان لرستان تشکیل شد

گروه اجتماعی ــ ستاد امدادرسانی دانشگاهیان لرستان در قالب پنج کارگروه بهداشت و سلامت، مشاوره و روانشناسی، خدماتی، کارگروه علمی، تحقیقاتی، پارک علم و فناوری و پایش امدادرسانی تشکیل شد.

ستاد امدادرسانی دانشگاهیان لرستان تشکیل شدبه گزارش ایکنا از لرستان، ستاد امدادرسانی دانشگاهیان استان لرستان به سیل‌زدگان، به ریاست خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان از همان روزهای نخست وقوع سیل اخیر در استان لرستان تشکیل شد و تاکنون، به امدادرسانی و کمک‌رسانی مستمر و مداوم به سیل‌زدگان مناطق مختلف لرستان، اقدام کرده است.
حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان در این رابطه به ایکنا، گفت: در این ایام، کمک‌های جمع‌آوری شده اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاهی، در قالب تهیه دو هزار و پانصد بسته غذایی، به مناطق مختلف سیل‌زده استان لرستان از جمله شهرستان پلدختر، ارسال و با حضور رئیس ستاد در بین سیل‌زدگان، توزیع شد.
وی افزود: همچنین از 10 روز گذشته تاکنون، رئیس ستاد امدادرسانی دانشگاهیان استان لرستان، به‌صورت مستمر و میدانی در مناطق مختلف سیل‌زده استان لرستان به‌ویژه شهرستان پلدختر حضور داشته و از نزدیک، ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان، بر توزیع کمک‌های دانشگاهیان در بین سیل‌زدگان، نظارت میدانی داشته است.
لازم به ذکر است، ستاد امدادرسانی دانشگاهیان استان لرستان، شامل پنج کارگروه است که عبارت‌ از کارگروه بهداشت و سلامت به دبیری دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، کارگروه مشاوره و روانشناسی به دبیری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، کارگروه خدماتی به دبیری بسیج اساتید استان لرستان، کارگروه علمی، تحقیقاتی به دبیری دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان لرستان، کارگروه پایش امدادرسانی به دبیری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان هستند.
همچنین در سیل اخیر، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان که نزدیک به فرودگاه خرم‌آباد قرار دارد به‌دلیل طغیان حوزه‌های بالادست، دچار آبگرفتگی و خساراتی به تجهیزات این دانشکده شد که با مشارکت و حضور میدانی مستمر مدیران و کارکنان دانشگاه لرستان، روند پاک‌سازی این دانشکده از خرابی‌های ناشی از گِل و لای برجای مانده از سیل، پایان یافت.

انتهای پیام

captcha