وام ۵ میلیون تومانی بلاعوض برای سیل‌زدگان کافی نیست
کد خبر: 3803494
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کیان‌پور:

وام ۵ میلیون تومانی بلاعوض برای سیل‌زدگان کافی نیست

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم دورود و ازنا با تاکید بر این‌که دولت باید به‌طور ویژه خسارات مالی مردم سیل‌زده را پرداخت کند، اظهار کرد: وعده وام ۳ یا ۵ میلیون تومانی بلاعوض به هیچ‌وجه کافی نیست و مجلس در حال رایزنی و بررسی برای ارائه راهکار بهتری است تا دولت را ملزم به انجام تعهدات خود کند.

وام 3 یا 5 میلیون تومانی بلاعوض برای سیل‌زدگان کافی نیستبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی استانداری لرستان مجید کیان‌پور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی شنبه، بیست و چهارم فروردین در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که دولت خسارات مالی سیل‌زدگان را جبران کند، اظهار کرد: در سیلی که در لرستان رخ داد، شهرستان‌های زیادی ازجمله پلدختر و شهرمعمولان با بحران مواجه شدند و هم‌اکنون آب، برق، تلفن و... شهرهای استان وصل شده اما روستاها همچنان با مشکلاتی مواجه‌اند.
وی با بیان این‌که حداقل 70 روستا مشکل آب و برق دارند، اضافه کرد: حداقل 57 پُل کاملاً استراتژیک و مهم را سیل برده و تخریب کرده است.
کیان‌پور ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به امر بازسازی واحدهای مسکونی مردم، باید استان‌های معین لرستان هر چه زودتر دست به کار شوند و هر استان مسئولیت واگذار شده به خود را به‌خوبی مدیریت و اجرا کند.
نماینده مردم دورود و ازنا با تاکید براین‌که دولت باید به‌طور ویژه خسارات مالی مردم سیل‌زده را به‌طور کامل پرداخت کند، اظهار کرد: وعده وام 3 یا 5 میلیون تومانی بلاعوض به هیچ‌ وجه کافی نیست و مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی و بررسی برای ارائه راهکار و اقدام بهتری است تا دولت را ملزم به انجام تعهدات خود کند.
وی گفت: یازده شهرستان استان لرستان درگیر سیل بودند که با توجه به بارندگی‌های مستمر، اسکان موقت مشکلاتی را برای سیل‌زدگان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

captcha