اهدای یک روز حقوق کارکنان تبلیغات اسلامی لرستان به سیل‌زدگان
کد خبر: 3803098
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

اهدای یک روز حقوق کارکنان تبلیغات اسلامی لرستان به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اهدای یک روز حقوق کارکنان این اداره‌کل و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه این استان برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد.

اهدای یک روز حقوق کارکنان تبلیغات اسلامی لرستان به سیل‌زدگانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان جمعه، 23 فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اعلام آمادگی کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان مبنی‌ بر اهدای داوطلبانه یک روز حقوق خود به سیل‌زدگان استان‌ لرستان این مبالغ در پایان فروردین‌ماه جمع‌آوری و صرف امور مرتبط به سیل‌زدگان و تأمین نیازهایشان می‌شود.
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق سیل‌زده استان لرستان با تمام قدرت و امکانات ورود پیدا کرد و هم‌اکنون نیز با اعزام گروه‌های جهادی، اعزام مبلّغ، جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی از طریق مساجد، تشکل‌های دینی و... در حال امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده نقاط مختلف استان است.
حجت‌الاسلام مهدوی اضافه کرد: یاری رساندن به مردم آسیب‌دیده در این‌گونه حوادث عبادت است و مردم عزیز ایران اسلامی با سیل خروشان کمک‌های خود یک بار دیگر اتحاد، همدلی، همبستگی و از خودگذشتگی خود را به تمام دنیا نشان دادند و ثابت کردند هرگاه نیاز باشد با هر قومیت و زبانی پای کار خواهند آمد و یک دل و یک صدا خواهند شد.

انتهای پیام

captcha