جلسات کاری در وقت نماز برگزار نشود
کد خبر: 3798987
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

جلسات کاری در وقت نماز برگزار نشود

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به اقامه نماز اول وقت در ادارات، اظهار کرد: جلسات کاری در وقت نماز برگزار نشود.

جلسات کاری در وقت نماز برگزار نشودبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدجواد چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز لرستان، شب گذشته، ۲۷ اسفند‌ماه در شورای اقامه نماز استان لرستان، اظهار کرد: از مهم‌ترین مسائل شورای اقامه نماز پیگیری مکاتباتی است که از طریق معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در راستای وضعیت نمازخانه‌ها ارسال شده است‌.

وی پیگیری شکایات مردمی در حوزه اقامه نماز را از دیگر وظایف ستاد اقامه نماز استان برشمرد و افزود: مجمع خیران مسجدساز در لرستان نماینده دارد از ۵ تا ۵۰ میلیون به مساجد مناطق محروم کمک شده است.

چراعی به آغاز فعالیت رسمی مجمع خیران مسجدساز در سال آینده خبر داد و گفت: مسیرهای خرم‌آباد به سمت کوهدشت و خرم‌آباد به الشتر، آزادراه خرم‌زال نیازمند مسجد است.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به اقامه نماز اول وقت در ادارات، تصریح کرد: جلسات کاری در وقت نماز برگزار نشود.

وی به وجود برخی نولقص و کاستی‌ها در برخی مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی اشاره کرد و افزود: جلسات اداری در وقت نماز برگزار نشود. 

‌چراغی شیوه ارزیابی دستگاه‌ها در حوزه اقامه نماز را تابع معرفی ظرفیت‌ها و بسترهای ادارات دانست و گفت: در خصوص ارزیابی ادارات در مقوله نماز ستاد استانی دخالتی ندارد.

تکمیل ساختمان ستاد اقامه نماز استان ‌
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به تسریع در ساخت ساختمان ستاد اقامه نماز استان، تصریح کرد: تکمیل این پروژه مستلزم حمایت مسئولان ارشد استان است‌.

وی به حصور فعال ستاد اقامه نماز استان در ایام اعتکاف اشاره کرد و افزود: با محوریت این ستاد در ایام اعتکاف مسابقات نماز بین معتکفین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha