برخورد قاطع پلیس خرم‌آباد با هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری
کد خبر: 3798304
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

برخورد قاطع پلیس خرم‌آباد با هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی خرم‌آباد از نشست تعاملی پلیس و دستگاه قضایی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری خبر داد.

برخورد قاطع پلیس  خرم‌آباد با هنجارشکنان چهارشنبه‌سوریبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضایی لرستان امروز شنبه، 25 اسفند، در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‎آباد با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد و رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و یگان‌های اجرایی شهرستان خرم‌آباد به‌منظور تعامل هرچه بیشتر و بهتر و ارائه خدمات مطلوب و تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز برگزار شد.
در این جلسه سعید رازانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‎آباد در ابتدا با تقدیر از عملکرد مجوعه انتظامی شهرستان بر عزم راسخ دستگاه قضایی و پلیس به‌منظور ارائه خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی به مردم شهرستان و همچنین تامین نظم و امنیت در سطح شهرستان جهت آسایش و رفاه مسافران نوروزی و مردم شریف شهرستان تاکید کرد.
در ادامه این جلسه طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌‏آباد ضمن تقدیر از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‎آباد، گفت: پلیس با بسیج کلیه نیروها و با تمام امکانات و تجهیزات در بحث تامین امنیت ایام و پیشگیری از وقوع جرائم در ایام پایانی سال و نوروز تمهیدات لازم را اتخاذ کرده‌ایم.
وی با توجه به نزدیک شدن ایام چهارشنبه‌سوری، پلیس به‌منظور پیشگیری از حوادث ناگوار ناشی از مواد محترقه، اظهارکرد: با تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه با شدت برخورد خواهد شد و اگرافرادی با حرکات نامتعارف قصد برهم زدن نظم و امنیت و یا موجب سلب آسایش مردم شوند با هماهنگی به‌عمل آمده با دستگاه قضایی افراد، خودروها و مغازه‌هایی که در این راستا فعالیت داشته باشند تا آخر ایام نوروز خودرو توقیف، مغازه پلمپ و افراد در بازداشت به‌سر خواهند برد.
طرهانی ادامه داد: ضمن این‌که پلیس با افراد هنجارشکن چهارشنبه‌سوری برخوردی قاطع خواهد داشت، از مردم شریف شهرستان تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع تا اقدام بایسته صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha