فراخوان جشنواره «رسانش» ویژه دانش‌آموزان در لرستان
کد خبر: 3798118
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

فراخوان جشنواره «رسانش» ویژه دانش‌آموزان در لرستان

گروه فرهنگی ــ مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان از فراخوان جشنواره «رسانش» ویژه دانش‌آموزان خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره «رسانش» از آذر ۹۷ شروع شده و تا مرداد ۹۸ ادامه دارد.

فراخوان جشنواره «رسانش» ویژه دانش‌آموزان در لرستانحجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فراخوان جشنواره «رسانش» گفت: فراخوان جشنواره «رسانش» از آذر ۹۷ شروع شده و تا مرداد ۹۸ ادامه دارد.
وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا نیمه اریبهشت‌ماه ۹۸ اعلام کرد و افزود: با اتمام مهلت ارسال آثار در تیرماه ۹۸ سه گروه برتر هر رشته معرفی خواهند شد و به مرحله حضوری جشنواره که در مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.
وحیدی اضافه کرد: همه دانش‌آموزان از نظر ما یعنی همه دانش‌آموزان دختر و پسر، متوسطه اول و دوم. چه عضو انجمن باشند و چه نباشند می‎توانند در جشنواره رسانش شرکت کنند البته دانش‌‌آموزان عضو انجمن دربخش ویژه جشنواره با هم رقابت جذاب‌تر و متفاوت‌تری خواهند داشت.
وی در رابطه‌ با داوری آثار، گفت: امسال دبیرخانه جشنواره «رسانش»، برای این‌که دانش‌آموزان ایرادات و نقص‌های آثار خودشان را متوجه بشوند و درصدد رفع آن‌ها باشند، بعد از دریافت اثر، طی مدت کوتاهی نظر کارشناسی خودش را برای دانش‌آموز ارسال می‌کند تا دانش‌آموز بتواند اثرش را بهتر و بهتر کند. در انتها هم آخرین اثری که ارسال می‌شود در داوری نهایی لحاظ خواهد شد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان با بیان این‌که باشگاه رسانه‌های دانش‌آموزی یا همان «رسانش»، محلی است برای دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به رسانه، ادامه داد: به‌ محض این‌که دانش‌آموز در سامانه جشنواره ثبت‌نام کند، عضو این باشگاه خواهد شد و دبیرخانه جشنواره برای اعضای باشگاه برنامه‌های ویژه‌ای از آموزش و رقابت گرفته تا اردو و بازدید تدارک دیده است که از همه مهم‌تر ارتباط اعضای باشگاه، با مراکز و رسانه‌های قوی و انقلابی کشور خواهد بود.

انتهای پیام

captcha