پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی به‌مناسبت درگذشت مدیر مؤسسه امیر بیان لرستان
کد خبر: 3798088
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی به‌مناسبت درگذشت مدیر مؤسسه امیر بیان لرستان

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام علی ابراهمی، مدیر مؤسسه امیربیان لرستان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله میرعمادی به‌مناسبت درگذشت مدیر مؤسسه امیر بیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در پیام تسلیت آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام ابراهیمی آمده است: «درگذشت روحانی وارسته حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه امیر بیان لرستان موجب تاثر و تالم گردید.

ایشان به‌عنوان یک طلبه بسیجی مخلص و سرباز ولایت همواره در امر آموزش و تبلیغ معارف اسلامی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از هیچ کوششی دریغ ننمودند و الگوی شایسته برای جوانان مؤمن انقلابی بودند.

اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(ع)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، دوستان، نزدیکان و خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفته از خداوند متعال علو درجات برای ایشان و صبر و اجر جمیل برای همگان مسئلت دارم».


پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
همچنین حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام علی ابراهیمی را تسلیت گفت.
در این پیام تسلیت آمده است: «مجاهدت در راه ابلاغ پیام اسلام ناب، رسالت همیشگی روحانیت مجاهد و خستگی‌ناپذیری است که با همه سرمایه خود، شجره طیبه ولایت عظمی را سیراب نموده و تا پای جان، گمنام و بی‌ادعا، سلوک عارفانه‌اش را در میدان تبلیغ و تبیین کلمة الله تا فنای فی الله پیش برده است
حجت‌الاسلام ابراهیمی که رضوان خدا بر او باد، مصداق بارز «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه» است که در احرام و سعی میان دو عرصه تبلیغ ، جان خود را به محضر دوست هدیه کرد و در لیلة‌الرغائب به آرزوی بزرگ خود که آرزوی همه مجاهدان راه خداست ، رسید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان و همسر داغدیده، و همه دوستان و ادامه‌دهندگان راه این مبلّغ جهادی، برای همگان اجر و صبر و توفیق استمرار این راه پُربهجت را از خدای متعال خواستارم».

پیکر مرحوم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی استاد حوزه و مدیر موسسه فن خطابه امیر بیان استان لرستان، عصر جمعه بر روی دستان روحانیون، طلاب و مردم ولایی، در شهرستان نورآباد دلفان تشییع و در زادگاهش روستای حسن‌آباد میربگ این شهرستان به خاک سپرده شد.

یادآور می‌‏شود، مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان، بیست و سوم اسفندماه جاری بر اثر سانحه رانندگی در محور اراک ـ قم درگذشت.
پنجمین شعبه استانی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان در استان لرستان، آبان‌ماه سال نود و چهار فعالیت خود را با مدیریت مرحوم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی آغاز کرد و در این سال‌ها با برگزاری دوره‌های آموزشی فن خطابه برای طلاب و مبلغان، منشأ اثر بوده است.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی اصالتاً اهل نورآباد استان لرستان است و به‌عنوان استاد حوزه در تربیت طلاب تلاش کرد و پس از معرفی به‌عنوان مدیریت مؤسسه خطابه امیر بیان استان لرستان، در پرورش طلاب و مبلغان سخنور و راوی رسالت تبلیغی خود را انجام داد.
مرحوم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی خادم اهل‌ بیت(ع) و شهدا در موکب‌های اربعین حسینی و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز رسالت حوزوی و تبلیغی خود را برای اشاعه فرهنگ اهل‌ بیت(ع) و سیره شهدا انجام داد‌.
انتهای پیام

captcha