ایجاد اشتغال اولویت برنامه‌های مسئولان باشد
کد خبر: 3797970
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

ایجاد اشتغال اولویت برنامه‌های مسئولان باشد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان معنویت و پیشرفت را دو قدرت جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: مهم‎ترین مشکل در لرستان بیکاری است قطعاً مهم‌ترین اولویت برنامه‌های مسئولان باید ایجاد اشتغال باشد.

معنویت و پیشرفت؛ ۲ قدرت جمهوری اسلامیبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد شب گذشته، 23 اسفندماه در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران در چند چیز است که قدر آن‌را باید بدانیم اولین آن قدرت معنوی است که ائمه‌ا طهار(ع) به ما دادند.
وی تصریح کرد: دومین قدرت ویژه جمهوری اسلامی ایران پیشرفت است. امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران بازدارنده است و ما نه تسلیم می‎شویم و نه اهل جنگ هستیم.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزایش ۲۰ درصدی داشته است این سرمایه اجتماعی را باید قدر بدانیم و حفظ کنیم قطعاً رضایت و اعتماد عمومی را به‌دنبال دارد.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از نظام انقلابی یاد می‌کند که با روحیه انقلابی تحقق پیدا می‎کند، اضافه کرد: مردم علی‎رغم همه مشکلاتی که می‌بینیم پای انقلاب ایستاده‎اند.
وی ادامه داد: مهم‎ترین مشکل در استان لرستان بیکاری است قطعاً مهم‌ترین اولویت برنامه‌های مسئولان باید ایجاد اشتغال باشد.
نماینده ولی‎فقیه در لرستان بیان کرد: امید می‌رود این سفر هم امیدبخش باشد و مردم امیدوار شوند مردم ما برای نظام سنگ تمام گذاشتند و مسئولان هم باید برای مردم ما سنگ تمام بگذارند.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به ماه رجب، افزود: ماه رجب ماهی است که به عنوان ماه استغفار و دعا، معنویت و توسل برای آمادگی ضیافت الهی معرفی می‎شود.
وی عنوان کرد: ماه رجب در پیشگاه خدای متعال حرمتی دارد بزرگان ما برای ماه رجب حساب خاصی باز کردند اهل سیروسلوک ماه رجب را آغاز سال سیر و سلوک می‌دانند.

انتهای پیام

captcha