مراسم نیکوکاری ویژه بزرگداشت شهدا در خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3797940
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

مراسم نیکوکاری ویژه بزرگداشت شهدا در خرم‌آباد برگزار شد

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی با حضور مربیان و دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی آیت‌الله گلپایگانی خرم‌آباد و مدیران کمیته امداد هدایای دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری به کمیته امداد تحویل داده شد.

برگزاری مراسم نیکوکاری ویژه بزرگداشت شهدا در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، امین‌الله بهرامی، رئیس دبیرستان نمونه دولتی آیت‌الله گلپایگانی خرم آباد در این مراسم جشن نیکوکاری که روز گذشته 23 اسفندماه برگزار شد، به استقبال و مشارکت دانش‌آموزان در کمک به همنوعان نیازمند خبر داد و گفت: با تصویب شورای دانش‌آموزی دبیرستان جشنواره و فروشگاه غذا در سه مرحله به‌صورت پایه‌ای برگزار و عواید آن به جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

وی به مشارکت 32 میلیون ریالی دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی بین دانش‌آموزان از اهداف تربیتی این دبیرستان است.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان در جمع دانش‌آموزان نمونه گلپایگانی از ایجاد شبکه‌های نیکوکاری در بین مدارس استان خبر داد و افزود: مشارکت اجتماعی آموزش و پرورش به عنوان یک برنامه فرهنگی ـ اجتماعی نقش مؤثری در برنامه‌های محرومیت زدایی دارد‌.

وی به افزایش 41 درصدی مشارکت مردم در جمع‌آوری کمک‌های مردمی طی سال جاری خبر داد و گفت: هدایای مردمی در جشن نیکوکاری مستقیما تا قبل از عید به دست نیازمندان خواهد رسید.

اجرای برنامه هنری سرود کوله پشتی در وصف شهدا و دل‌های با محبت با موضوع نیکوکاری از دیگر بخش‌‌های این مراسم بود کمااینکه هدیه 32 میلیون ریالی دانش‌آموزان این دبیرستان به جشن نیکوکاری توسط فرزند شهید سرفراز سید نورخدا موسوی به مسئولین کمیته امداد اهدا شد.

انتهای پیام

captcha