نشست‌های توجیهی «گام دوم انقلاب» در مدارس علمیه لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3796457
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

نشست‌های توجیهی «گام دوم انقلاب» در مدارس علمیه لرستان برگزار می‏‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: با هدف تبیین و اجرای بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم، سلسله نشست‌های توجیهی و تبیینی رسالت‌های مبلّغان در این گام به‌صورت دوره‌ای در مدارس علمیه لرستان با حضور طلاب و مبلّغان هر شهرستان برگزار می‌شود.

بحجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تحت عنوان «گام دوم انقلاب»، گفت: حوزویان باید با به‌کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.
وی از طلاب و اساتید حوزه به‌عنوان «پرچم‌داران تمدن‌سازی اسلامی» یاد کرد و افزود: در زمینه تبیین و تشریح بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان «گام دوم انقلاب» حوزویان باید رسالت خود را با سعه‌صدر و همت جهادی برای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و انقلابی انجام دهند.
میناپور با تاکید بر این‌که حوزویان خط مقدم تبیین فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه هستند، ادامه داد: روحانیون و طلاب باید با بیان برکات و دستاوردهای انقلاب و ترسیم افق آینده نظام اسلامی، رسالت خود را با همتی والا و جهادی انجام دهند.
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به این‌که تحکیم بنیان خانواده، پایه‌های اخلاق و ارزش‌های معنوی و اسلامی از رسالت‌های مهم مبلّغان و طلاب است، گفت: مبارزه با ظلم و ستم، ارائه نقشه راه سعادت زندگی مادی و معنوی، بصیرت‌افزایی در جامعه و مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر رسالت‌های خطیر روحانیون و طلاب در عصر حاضر است.
وی یادآور شد: با هدف تبیین و اجرای بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم، سلسله نشست‌های توجیهی و تبیینی رسالت‌های مبلّغان در این گام به‌صورت دوره‌ای در مدارس علمیه استان لرستان با حضور طلاب و مبلّغان هر شهرستان برگزار می‌شود.
مدیر حوزه علمیه لرستان اظهارکرد: در این نشست‌ها رسالت‌ها و وظایف طلاب و مبلّغان به‌صورت منسجم و هدفمند به آنان ارائه خواهد شد تا شاهد تبلیغی کارآمد و اثرگذار در جامعه باشیم.

انتهای پیام

captcha