آغاز ثبت‌نام چهاردهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
کد خبر: 3795493
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

آغاز ثبت‌نام چهاردهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از ثبت‌نام چهاردهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان کردستان خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ثبت‌نام چهاردهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از 21 بهمن ماه آغاز شده است.
وی با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام حافظان قرآن کریم استان کردستان افزود: حافظان علاقمند به شرکت در این آزمون می‌توانند تا 21 اسفند ماه در این دوره شرکت کنند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: رشته‌های آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی شامل حفظ 10جزء،20 جزء و کل قرآن کریم است که به همت سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور و در دو نوبت کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: شرکت کنندگان این آزمون ابتدا در مرحله کتبی که اردیبهشت ماه 98 برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد و پس از قبولی در مرحله کتبی در مرحله شفاهی به رقابت می‌پردازند.
علیپور بیان کرد: در صورت قبولی در آزمون شفاهی برای دریافت مدرک درجه دو و درجه یک باید در مرحله سوم آزمون که در سازمان دارالقرآن کریم کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه به قبول شدگان مرحله شفاهی آزمون مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم مدرک درجه سه اعطا می‌شود،یادآور شد: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تمدید نخواهد شد و علاقمندان باید در مهلت تعیین شده برای ثبت نام خود اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha