دیدار رئیس دارالقرآن کریم کشور با مؤسسات قرآنی مردم نهاد کردستان
کد خبر: 3794080
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

دیدار رئیس دارالقرآن کریم کشور با مؤسسات قرآنی مردم نهاد کردستان

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از سفر مهدی قره‌شیخلو، رئیس دارالقرآن الکریم کشور به استان و دیدار با مدیران مؤسسات قرآنی مردم نهاد کردستان در فردا، 9 اسفندماه خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مهدي قره‌شيخلو، رئيس سازمان دارالقرآن الكريم در سفر یک روزه خود به استان کردستان با از فعاليت‌هاي قرآني اداره‌كل تبليغات اسلامي اين استان بازدید خواهد کرد.
وی افزود: در این سفر قره شیخلو بعد از دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان کردستان، به همراه جمعی از کارکنان تبلیغات اسلامی از بخش‌هاي‌ مختلف اداره‌كل تبليغات اسلامي مانند اتحاديه مؤسسات و مراكز قرآني و كانون مداحان، و نيز امور قرآني دارالقرآن الكريم بازديد می‌کند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: در این سفر همچنین رئیس دارالقرآن کریم با هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی و مدیران مؤسسات مردم نهاد مردمی دیدار خواهد کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات مؤسسات قرآنی قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: از فعالیت ۴۴۵ تشکل قرآنی در قالب مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی به عنوان یکی از دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۲۹۹ واحد آن خانه قرآن شهری، ۱۰۸ خانه قرآن روستایی و ۳۸ مؤسسه قرآنی هستند.
علیپور بیان کرد: از تعداد خانه‌های قرآن شهری ۲۰۱ واحد آن ویژه بانوان و ۹۸ واحد آن ویژه آقایان و از خانه‌های قرآن روستایی ۶۳ واحد ویژه آقایان و ۴۵ واحد آن ویژه بانوان بوده است.
وی در پایان یادآور شد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه سازمان تبلیغات اسلامی هم تشکل‌های قرآنی مردم نهاد را فعال کرده و هم جلسات خانگی قرآن را ساماندهی کرده است.
انتهای پیام

captcha