وجود فساد در جامعه حساسیت جوانان را برمی‌انگیزد
کد خبر: 3794058
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵

وجود فساد در جامعه حساسیت جوانان را برمی‌انگیزد

گروه فرهنگی ـ دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان این‌که وجود فساد در جامعه احساسات جوانان را برمی‌انگیزد، گفت: جوانان موتور محرکه جامعه هستند.

وجود فساد در جامعه حساسیت جوانان را برمی‌انگیزدبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، عصر چهارشنبه، هشتم  اسفند در همایش رویش ماندگار در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهارکرد: خداوند برای تمام موجودات نقش خاصی را تعریف کرده است.

وی قدرت‌طلبی را بدترین آفت دانست و با ذکر این مطلب که گروه‌گرایی و باندبازی سم مهلک است که به بدنه جامعه ضررهای غیر قابل جبران وارد می‌کند، ادامه داد: جوانان موتور محرکه جامعه هستند.

آیت‌الله صدیقی با ذکر این مطلب که سه چیز باعث می‌شود که جامعه‌ای مورد توجه خداوند قرار نگیرد، ادامه داد: خداوند مؤمن ضعیف بی‌دین را دشمن می‌دارد و مؤمن ضعیف بی‌دین کسی است که نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که فساد در جامعه  احساسات جوانان را برمی‌انگیزد، یادآور شد: با اجرای عدالت اجتماعی در جامعه می‌توان جوانان را هدایت کرد.

امنیت خانواده‌ها در سایه ازدواج محقق می‌شود

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان این‌که دومین چیزی که باعث می‌شود خداوند به بنده‌ای توجه نکند یا به عبارتی از چشم خدا بیفتد تاخیر در ازدواج است، اضافه کرد: ازدواج نیاز قطعی اثرگذار است کمااینکه امنیت خانواده‌ها در سایه ازدواج محقق می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که نباید جوانان را به سمت سرگرمی‌ها نبریم، یادآور شد: بلکه جوان را باید به سمت واقعیت‌ها سوق داد.

وی با ذکر این مطلب که سومین جیزی که باعث می‌شود انسان از چشم خدا بیفتد بیکاری است، اضافه کرد: استان لرستان به تمام معنا ولایت‌مدار است هیچ روزنه و رخنه‌ای در مجموعه استان وجود ندارد.

آیت‌الله صدیقی ایحاد اشتغال و بهره‌گیری از جوانان استان در جهت تولید را افضل جهادها دانست و گفت: مسئله بیکاری در استان از مشکلات مبتلابه است.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر وجود مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان را طلیعه ای برای استفاده از ظرفیت و شناسایی استعدادهای جوانان دانست و افزود: فعالیت و کار این مجمع جدی گرفته شود.

انتهای پیام

captcha