عضویت 4300 نفر در سایت مجمع مشورتی جوانان لرستان
کد خبر: 3794009
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲

عضویت 4300 نفر در سایت مجمع مشورتی جوانان لرستان

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که تاکنون چهار هزار و 310 نفر از جوانان لرستان در سایت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد سه هزار و 500 نفر دارای مدرک کارشناسی به بالا هستند و در بخش‌های فرهنگی، علمی و اشتغال فعالیت دارند.

عضویت 4300 نفر در سایت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، عصر چهارشنبه، هشتم اسفندماه، در آیین افتتاحیه ساختمان جدید دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و گشایش نمایشگاه «رویش ماندگار» دست‌آوردهای 10 ساله مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، با اشاره به این‌که در زمان ابلاغ حکم بنده به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در لرستان مقام معظم رهبری روی توجه به جوانان تاکید ویژه داشتند، گفت: اولین کاری که ما در این راستا انجام دادیم تشکیل مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه بود، که امروز 10 سال از این تشکیلات گذشت و افتخار می‌کنیم که شاهد مجموعه‌ای هستیم که به تعبیر مقام معظم رهبری رویش ماندگار هستند.
وی با اشاره به این‌که در دین اسلام جوان از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است، اظهارکرد: جوانان به کارهای خیر سریع‌تر روی می‌آورند و شاهد هستیم جوان در پذیرش حق سرعت دارد در جهاد در راه خدا پیش‌قدم است در عبادت خدا پی‌ قدم است و مهربانی دارد به همین جهت زود تحت‌تاثیر قرار  می‌گیرد و یه همین دلیل نیزهجمه به جوانان از اولویت‌های دشمنان ماست.
میرعمادی ادامه داد: امام علی(ع) سفارش می‌کند قبل از آنک‌ه جوانان از سوی دشمن مورد هدف قرار بگیرند شما به‌سوی جوانان بروید.
وی با بیان این‌که تاکنون چهار هزار و 310 نفر از جوانان لرستان در سایت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد سه هزار و 500  نفر دارای مدرک کارشناسی به بالا هستند و در بخش‌های فرهنگی، علمی و اشتغال  فعالیت دارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که در طول 10 سال تعداد جوانان شرکت کننده در برنامه‌های مجمع مشورتی هفت هزار و 250 نفر بوده است و در این مدت 75 نفر از جوانان مجمع مسئولیت علمی یا مدیریت اجرایی گرفتند، اضافه کرد: ما همچنان که مقام رهبری در بیانیه خود جوانان را مورد خطاب قرار دادند و آینده انقلاب را به جوانان سپردند، می‌دانیم که سپردن مسئولیت‌ها به جوانان ضامن تداوم انقلاب ملت
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینک‌ه بیانیه رهبری نمایانگر نقش جوانان در آینده انقلاب است، تصریح کرد: مجمع مشورتی جوانان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان نمونه خوبی برای کل کشور است.

کفران نعمت و کم‌رنگ شدن روحیه خدمت‌رسانی؛ دو آفت برای انقلاب

آیت‌الله سید احمد میرعمادی همچنین در جلسه شورای اداری استان لرستان که چهارشنبه، هشتم اسفند برگزار شد، با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به قله بلوغ خود رسیده است‌، اظهارکرد: وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم هیچ انقلابی به‌اندازه ایران افتخارات نداشته است، دستاوردهایی که کسی نمی‌تواند آن‌را انکار کند.
وی با بیان این‌که ما در گذشته مشکل جنگ را داشتیم و آن‌را پشت سر گذاشتیم و آن‌چه باقی ماند پیشرفت، اقتدار و عزت بود، اضافه کرد: بازدید که از دستاوردهای انقلاب داشتیم سبب شوق و نشاط و وجد و سربلندی می‌شود به‌عنوان نمونه زیردریایی‌ای که در کشور ساخته شده با مشارکت 40 شرکت داخلی در این شرایط تحریم نشان از خلاقیت، ابتکار و اقتدار فرزندان این مرزو بوم و کشورمان دارد.
آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: سیاست دشمن این است که موفقیت‌های ما را نادیده و کم جلوه دهد و از طرفی ضعف‌های مارا بزرگ‌نمایی کند.
وی با بیان این‌که قطعاً اگر مقاومت را باتقوا در مقابل این ترفند دشمنان داشته باشیم نیرنگ دشمنان بی‌اثر خواهد بود، خاطرنشان کرد: ما مقاومت، صبر و تقوای مردم را در صحنه یوم‌الله 22 بهمن امسال دیدیم و این شکوه و اقتدار ملت قابل تحسین است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان کفران نعمت در این شرایط را آفت انقلاب برشمرد و با بیان این‌که نباید این همه نعمت انقلاب، امنیت، آسایش، معنویت، اخلاق و خودکفایی که به‌واسطه انقلاب رخ داده است را کفران و ناسپاسی کنیم، تصریح کرد: به‌واسطه مشکلات اقتصادی نباید از نعمت بزرگ انقلاب غفلت کنیم.
وی کم‌رنگ شدن روحیه خدمت‌رسانی را آفت دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: مسئولین باید با تلاش شبانه‌روزی خود به مردم خدمت کنند تا امید را در آنها دوچندان کنند نه اینکه دچار روزمرگی و بی‌انگیزگی شوند.
آیت‌الله میرعمادی افزود: باید مردم را در صحنه نگه داریم و ما مسئولیم در قبال این مردم و مطالبه‌گری آنان به حق است؛ مسئولین باید پاسخگو باشند و مشکلات مردم را برطرف کنند.
وی تاکید کرد: ما باید عزم‌مان را جدی‌تر بگیریم و با نگاهی به گذشته درخشان، آینده را با مقاومت، خدمت‌رسانی، صبر و تقوا رقم بزنیم.

انتهای پیام 

captcha