افتتاح نمایشگاه «رویش ماندگار» با حضور آیت‌الله صدیقی در خرم‌آباد
کد خبر: 3793993
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

افتتاح نمایشگاه «رویش ماندگار» با حضور آیت‌الله صدیقی در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ امروز، هشتم اسفند با حضور آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران، نمایشگاه «رویش ماندگار» شامل فعالیت‌های ۱۰ ساله مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه «رویش ماندگار» با حضور آیت‌الله صدیقی در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، فعالیت‌های ده ساله مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان در قالب یک نمایشگاه با سیزده غرفه امروز چهارشنبه، هشتم اسفندماه طی مراسمی با حضور آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت خرم‎آباد در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در شهر خرم‎آباد افتتاح شد.
میلاد فاضلی، دبیر برگزاری نمایشگاه «رویش ماندگار» در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه با ابتکار آیت‌الله میرعمادی از ده سال پیش فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار کرد و توانست اثرات بسیار مطلوبی در سطح استان داشته باشد.
وی افزود: به همین واسطه و بنا به پیشنهاد اعضای مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، نمایشگاه متنوعی از فعالیت‌های ۱۰ ساله این مجمع آماده شده است که با حضور آیت‌الله صدیقی روز چهارشنبه، هشتم ماه جاری در خرم‌آباد گشایش یافت.
فاضلی در خصوص محتوا و زمان بازدید از این نمایشگاه یادآور شد: نمایشگاه رویش ماندگار در ده بخش از هشتم اسفندماه جاری همه روزه از ساعت ۹ الی ‌‌۱۲ و ۱۴ لغایت ۱۶ به مدت ۱۰ روز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان دایر است.
دبیر برگزاری نمایشگاه رویش ماندگار یادآور شد: گشایش این نمایشگاه هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه‌زهرا‌(س) است که به همین مناسبت نشست صمیمانه جوانان با آیت‌الله صدیقی و آیت‌الله میرعمادی در روز افتتاحیه از ساعت ۱۴ امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد نیز برگزار خواهد شد که از همه جوانان برای حضور در این دیدار دعوت شده است.

انتهای پیام

captcha