پذیرش ۳۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه برادران لرستان
کد خبر: 3793075
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

پذیرش ۳۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه برادران لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام پذیرش در حوزه‌های علمیه لرستان، گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۰۰ داوطلب پذیرش می‌شوند.

پذیرش ۳۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه برادران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، دوشنبه، ششم اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام ‌در آرمون ورودی حوزه‌ علمیه لرستان، گفت: ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه لرستان ه‌مزمان با سراسر کشور از ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ۲۷ اسفند ادامه خواهد داشت‌.
وی با ذکر این مطلب که در مرحله دوم ثبت‌نام آزمون ورودی حوزه علمیه از ۱۷ تا ۲۲ فروردین نیز داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون ورودی حوزه علمیه لرستان خواهند بود، بیان کرد: در این دوره همت ما بر کیفی‌گزینی است تا بهترین جوانان به حوزه‌های علمیه ورود پیدا کنند.
میناپور در خصوص مراحل پس از آزمون ورودی حوزه علمیه لرستان گفت: پذیرفته‌شدگان در مرحله آزمون پس‌ از طی دوره‌های مصاحبه و تثبیت در اول مهرماه سال آینده در حوزه علمیه مشغول به تحصیل خواهند شد.
مدیر حوزه علمیه لرستان در خصوص ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه لرستان، گفت: ظرفیت پذیرش حوزه علمیه لرستان در سال آینده ۳۰۰ نفر خواهد بود.

انتهای پیام

captcha