شکل‌گیری جنگ احزاب دوم در عصر حاضر
کد خبر: 3792450
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

شکل‌گیری جنگ احزاب دوم در عصر حاضر

گروه معارف‌ ــ یک فعال فرهنگی بیان کرد: اکنون ایران در محاصره شدید اقتصادی است، ‌آمریکا و هم‌پیمانان غربی و عربی او و همچنین صهیونیست‌ها با هم متحد شده و احزاب را به‌وجود آورده‌اند.

شکل‌گیری جنگ احزاب دوم در عصر حاضرحجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مرادکیانی، مدرس و فعال فرهنگی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در جنگ احزاب، یک مثلث شومی با هدف از بین بردن حکومت نو بنیان رسول‌الله(ص) شکل گرفت.
وی افزود: یک ضلع این مثلث، یهودیان بنی‌نضیر بودند که پس از شکست از مسلمانان به سرزمین‌های خیبر هجرت کرده بودند، ضلع دیگر آن مشرکان مکه که دشمن‌محوری مسلمانان بودند و ضلع سوم که نقش ستون پنجمی و پیاده نظام داخلی را ایفا کرد قبیله یهود بنی‌قریظه یا هم پیمان مسلمانان بود که متأسفانه در بزنگاه پیمان را شکسته و با مشرکین و یهود بنی‌نضیر هم پیمان شدند.
کیانی ادامه داد:در آن لحظه حساس که بسیاری از یاران رسول الله(ص) ترسیده و به نظر خودشان همه چیز را تمام شده می‌دانستند رهبر و ولی جهان اسلام، حضرت محمد(ص) در حالی که از گرسنگی سنگ به شکم بسته بود و درخندق کلنگ می‌زد در آن شرایط کلنگ پیامبر، به سنگی خورد و جرقه‌ای زد.
این فعال فرهنگی اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) در آن لحظه فرمودند من در این جرقه فتح امپراتوری روم را دیدم؛ عده‌ای که کنار ایستاده بودند، پوزخندی زدند، در ضربه بعدی کلنگ، پیامبر جرقه‌ای دیگر دید و گفتند در این جرقه فتح امپراتوری ایران را دیدم.
وی ابراز کرد: در آن لحظه، یکی از مسلمانان خطاب به دوستش گفت گویا گرسنگی بر پیامبر فشار آورده است، ما در محاصره‌ایم، یک لقمه نان نداریم و معلوم نیست تا شب زنده بمانیم ممکن است زنان ما را به اسیری و کنیزی ببرند و خودمان هم زیر پای اسب‌های دشمن خرد شویم، آن وقت ایشان فتح امپراتوری روم و ایران را می‌بیند! اما چند سال بعد، اتفاقاتی که پیامبر(ص) فرموده بود، روی داد.
این مدرس حوزه بیان کرد: سی سال پیش اگر کسی سخن از سقوط امپراتوری شوروی به میان می‌آورد همه او را دیوانه خطاب می‌کردند اما وعده الهی محقق شد و نظام کمونیست بنا به پیش‌بینی امام خمینی(ره) فروپاشید و نام آن به موزه‌های تاریخ رفت.
وی اظهار کرد: اکنون نیز ایران در محاصره شدید اقتصادی است، شیطان بزرگ آمریکا و هم‌پیمانان غربی و عربی او و همچنین صهیونیست‌ها با هم متحد شده و احزاب را به‌وجود آورده‌اند.
کیانی افزود: عده‌ای مزدور و منافق داخلی نیز با دشمن بیرونی همراه شده و در وضعیتی که فشار اقتصادی مردم را تحت فشار قرار داده است با همان مزدوران با مکیدن خون مردم بر این فشار می‌افزایند.
این فعال سیاسی ابراز کرد: در چنین شرایطی رهبر فرزانه در چهل ساله دوم انقلاب نوید تولد تمدن بزرگ اسلامی به محوریت انقلاب اسلامی را می‌دهد و شکست و افول تمدن غرب و امریکا را مژده می‌دهد، هرچند ممکن است عده‌ای خودشان را ببازند و یاس و نا امیدی را تلقین کنند اما با یاری خداوند پیروزی نزدیک است.
انتهای پیام

captcha