دموکراسی دینی؛ مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی
کد خبر: 3788395
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

دموکراسی دینی؛ مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی

گروه سیاسی- رییس شورای شهر کرج گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه تبلور دموکراسی دینی در قالب نظام شورایی را در ایران فراهم کرد.

دموکراسی دینی؛ مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی

عباس زارع، رییس شورای شهر کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد نظام شورایی در قالب دموکراسی دینی بوده است.
وی افزود: با ایجاد نظام شورایی شاهد مشارکت آحاد مردم در تصمیم گیری‌های کلان شهری و روستایی هستیم.
این مسئول توضیح داد: امیدواریم طی سال‌های آینده با اصلاح قوانین و همکاری مسئولان دولتی، نمایندگان مردم در پارلمان شهری و روستایی اختیارات بیشتری برای اتخاذ تصمیم‌هایی که منجر به توسعه همه جانبه شهرها و روستاهای کشور می‌شود، به دست بیاورند.
رییس شورای شهر کرج افزود: نظام شورایی نماد کامل بهره گیری از خرد جمعی و توجه به اندیشه‌ورزی در نظام اسلامی است که باعث می‌شود امور مختلف در قالبی مشورتی پیگیری شود.
این مسئول گفت: باید قدر تک تک دستاوردهای انقلاب را بدانیم و با همه امکانات برای معرفی این داشته ها به نسل جوان تلاش کنیم.
زارع در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی‌های ادارات و دستگاه‌های استان است و باعث می‌شود مردم به نظام و انقلاب بیشتر امیدوارتر شوند.
انتهای پیام

 

captcha