پافشاری و پشتکار خیرین حوزه بهزیستی در حوزه‌های مختلف
کد خبر: 3786125
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

پافشاری و پشتکار خیرین حوزه بهزیستی در حوزه‌های مختلف

گروه اجتماعی- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: خیرین حوزه بهزیستی دغدغه‌های معنوی مختلفی دارند و معتقد هستند که در این حوزه باید سبقت بگیرند، پافشاری و پشتکار در بین خیرین وجود دارد.

پافشاری و پشتکار خیرین حوزه بهزیستی در حوزه‌های مختلف

به گزارش ایكنا از قزوین، حبیب‌الله مسعودی فرید در سومین همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی (شیرخوارگاه حلیمه) استان قزوین که شب گذشته 10 بهمن برگزار شد، تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب اخلاقی و فرهنگی و ارزشی بود، خیرین بهزیستی نیز با همین دید وارد عرصه شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه هیچ کاری بدون مشارکت مردم پیش نمی‌رود و هر جا از حضور مردم استفاده کرده‌ایم موفق بوده‌ایم، اظهار کرد: در حال حاضر از ۶۵۰ مرکز شبانه‌روزی کشور، ۶۱۰ مرکز توسط خیرین اداره می‌شود، از ظرفیت خیرین به خوبی استفاده شده و هنوز نتوانستیم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: باید روی توانمندسازی فرزندان تحت پوشش بهزیستی کار کنیم زیرا خیلی از مراکز ما کوچک است و محل مناسبی برای نگهداری نیست و باید فرزندان را به میان خانواده‌ها بازگردانیم و از مشارکت خیرین برای کارها استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: موسسه فرهیختگان امید به منظور شناسایی و تقویت استعدادهای فرزندان بهزیستی قرار است در استان‌ها شعبه بزند و امیدواریم این امر بتواند به موفقیت فرزندان کمک کند.
مسعودی فرید تأکید کرد: ما معتقدیم که به تعداد بچه‌ها راه برای موفقیت وجود دارد پس باید نیمه‌پر را شناسایی کنیم از خیرین تشکر می‌کنم که در این حوزه ورود پیدا کردند.
وی عنوان کرد: خیرین حوزه بهزیستی دغدغه‌های معنوی مختلفی دارند و معتقد هستند که در این حوزه باید سبقت بگیرند، پافشاری و پشتکار در بین خیرین وجود دارد.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: استان قزوین در حوزه صنعت پیشرو است بنابراین انتظار داریم در حوزه اشتغال فرزندان و تأمین مسکن آن‌ها مسئولان قزوینی به صورت جدی وارد شوند و تسهیل‌گری صورت گیرد.

فرزندان بهزیستی مشاور مسئولان می‌شوند

غلامرضا فروغی نعمت‌اللهی مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این همایش با بیان اینکه خود فرزند طلاق هستم، تصریح کرد: من نیز مانند این فرزندان در بهزیستی بودم و با حمایت این سازمان توانستم موفق شوم و هم اکنون چندین اختراع و مقاله دارم.
وی افزود: فرزندان بهزیستی دارای استعدادهای درخشان هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند از این رو شورای مشورتی فرزندان موفق در کشور راه‌اندازی شده است.
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با تشکیل شورای مشورتی فرزندان موفق از مسئولان می‌خواهیم که فرزندان موفق بهزیستی را به عنوان مشاوران خود منصوب کنند.
وی با اشاره به اینکه از استان‌ها می‌خواهیم که از فرزندان موفق بهزیستی به عنوان مشاور استفاده کنند و به آن‌ها فرصت دیده شدن بدهند، خاطرنشان کرد: این فرصت باعث می‌شود سایر فرزندان از ناامیدی دور شوند، قزوین همیشه محور تحول بوده است و امیدواریم این تحول در قزوین رخ دهد.
فروغی عنوان کرد: از مسئولان استان قزوین می‌خواهم که با استفاده از حضور فرزندان موفق و ایجاد مرکز نوآوری خلاقیت و رشد و فناوری ویژه فرزندان موفق در کشور تحول ایجاد کنند.

انتهای‌ پيام

captcha