اجرای ۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغال ۴۰۰ نفر در بروجرد
کد خبر: 3785251
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

اجرای ۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغال ۴۰۰ نفر در بروجرد

گروه اقتصاد ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: طی یک‌سال اخیر ۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغال ۴۰۰ نفر در بروجرد فراهم شده است.

یبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد امروز دوشنبه، هشتم بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارکرد: کمتر انقلابی را شاهدیم که مردم برای حفظ انقلاب، این همه جانفشانی کرده باشند.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، افزود: الهام‌بخشی به همه ملت‌ها و تبدیل شدن به الگویی برای مستضعفان عالم یکی‌از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است و این انقلاب در برابر همه ایستاد و ملت ایران نشان دادند که بدون اتکا به قدرت‌های دیگران می‌توان مقاومت کرد و پیروز شد و این دستاوردی مهم برای بشریت است که با همه توطئه‌ها و با همه مشکلات در برابر استکبار جهانی و قدرت‌ها ایستادیم.
سوری ادامه داد: بسیاری از انقلاب‌های دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند و در برابر دشمنان و زورگویان ایستاده‌اند و ما نیز افتخار داریم که در برابر دشمن در جنگ تحمیلی، فتنه، تحریم و همه توطئه‌ها ایستادیم و اجازه ندادیم دشمن به اهداف خود برسد.
وی با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف، افزود: در بخش علمی سریع‌ترین رشد علمی دنیا را داریم و هفدهمین قدرت علمی دنیا هستیم در حالی‌که زمانی پزشکان از کشورهای دیگر در ایران بیماران را درمان می‌کردند، همچنین زمانی هفت درصد دارو در ایران تولید می‌شد اما امروز 97 درصد داروها در کشور تولید می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان این‌که افزایش سن امید به زندگی از 54 سال به 76 سال، پیشرفت در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی از دیگر موفقیت‌های این کشور است، به مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و گفت: در حوزه معیشت، مشکلاتی وجود دارد و با کار جهادی این مشکل هم حل می‌شود و از این وضعیت هم عبور می‌کنیم چراکه دشمن بعد از شکست و ناامیدی در جنگ تحمیلی، تحریم و فتنه تلاش داشت تا از طریق جنگ اقتصادی به اهداف خود برسد اما قطعاً در این راه نیز با شکست مواجه می‌شود و از این وضعیت نیز عبور خواهیم کرد.
سوری با اشاره به برنامه‌های ایام دهه فجر بروجرد، افزود: حضور مسئولان در مساجد حاشیه شهر در جهت پاسخگویی به مردم، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم، تجلیل از نخبگان شهرستان در نمازجمعه، سرکشی از جمعی از خانواده محرومین، پیاده‌روی خانوادگی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.
وی بیان کرد: طی یک‌سال اخیر 300 طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغال 400 نفر در بروجرد فراهم شده و این طرح ادامه دارد و راه‌اندازی مرکز رشد علمی از دیگر اقدامات بوده که نخبگانی که در تولید علم توانمندی دارند در این مرکز مشغول به کار هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و مسئولان باید در راستای حل مشکلات آن‌ها قدم بردارند و مسئولان باید شب و روز تلاش کنند تا بخشی از مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام

captcha