اکران رایگان ۵ فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان
کد خبر: 3784653
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

اکران رایگان ۵ فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان

گروه فرهنگی - معاون ارشاد لرستان از اکران رایگان پنج فیلم ویژه کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌های جشنواره فیلم فجر استان لرستان خبر داد.

اکران رایگان 5 فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرید رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شنبه، ششم بهمن در جمع خبرنگاران‌ از اکران رایگان پنج فیلم ویژه کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌های جشنواره فیلم فجر استان لرستان خبر داد.
وی گفت: این فیلم‌ها برای گروه‌های سنی مختلف کودک و نوجوان و خانواده‌ها مناسب است و طی روزهای سیزدهم تا هفدهم بهمن‌ماه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سینما استقلال خرم‌آباد به روی پرده می‌رود.
رحمتی افزود: در این بخش فیلم‌های «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، «پاستا ریونی» به کارگردانی سهیل موفق، «بنیامین» به کارگردانی محسن موفق، «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر به نمایش در می‌آید.
دبیر اجرایی سومین جشنواره فیلم فجر استان لرستان با اشاره به برگزاری جلسه با مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور دانش‌آموزان و مدارس مختلف با محوریت مدارس حاشیه شهر به آموزش و پروش محول شده تا براساس یک جدول زمان‌بندی و مدون امکان حضور دانش‌آموزان را در بخش سیمرغ و پروانه در سینما استقلال فراهم آورند.
رحمتی افزود: وظیفه ایاب و ذهاب و حفظ ایمنی دانش‌آموزان برای حضور در سینما استقلال خرم‌آباد به آموزش و پرورش محول شده است.
یادآور می‏‌شود، جشنواره فیلم فجر استانی لرستان هم‌زمان با تهران از دوازدهم لغایت هجدهم بهمن‌ماه سال‌جاری در سینما استقلال خرم‌آباد با نمایش فیلم‌های منتخ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha