رسانه‌‌های معاند؛ ابزار دشمنان برای مهار سرعت پیشرفت ایران
کد خبر: 3782267
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

رسانه‌‌های معاند؛ ابزار دشمنان برای مهار سرعت پیشرفت ایران

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه دشمنان با ابزار رسانه سعی در مهار سرعت پیشرفت ایران دارند، گفت: دشمنان با محوریت آمریکا سعى در پوشاندن واقعیت‌هاى انقلاب و ایران اسلامى به بهانه‌های واهی با اعمال شدیدترین تحریم‌ها را داشته است.

رسانه‌‌های معاند؛ ابزار دشمنان برای مهار سرعت پیشرفت ایرانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر اظهار کرد: گذر از چهل سالگی انقلاب، رویش نسل جدید را به همراه داشته اما مشکلات موجود ناشی از اتهام‌زنی‌های دشمن و همچنین روش مدیریت اعمال شده در کشور سئوال‌های نیازمند پاسخگویی را ایجاد کرده است.
امام جمعه ابهر اهداف آغازین انقلاب اسلامی چه بود، چه انگیزه‌هایی ایران را تبدیل به موجی عظیم کرد و همه آحاد ملت را به کوچه و خیابان کشاند، در این 40 سال، چه آسیب‌ها و مشکلاتی پدید آمد که مانع دستیابی به همه هدف‌های متعالی انقلاب شد، برای برون رفت از آن آسیب‌ها چه باید کرد و چگونه می‌توان انقلاب نیمه‌تمام را، تمام کرد؟ را از جمله مهم‌ترین سؤال‌های مطرح اعلام کرد.
وی افزود: در پاسخ به سئوال اول باید گفت آنچه نظام ولایی ایران را ۴۰ ساله ساخته، وابستگى فکرى و عملى روزافزون امت با ولى امر است که توانسته انقلاب اسلامى را از گردنه‌هاى سخت و فتنه‌هاى بزرگى به سلامت عبور دهد و تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.
رحیمی ادامه داد: آمار پیشرفت‌ها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی که ایران اسلامی در حوزه‌های پزشکی، علوم پیشرفته، تکنولوژی، فناوری‌های جدید هسته‌ای، نظامی و صنعتی در زمره رتبه‌های نخست دنیا بیانگر تحول عظیم و پیشرفت خیره‌کننده ایران، بعد از پیروزى انقلاب اسلامى است.
امام جمعه ابهر به موانع متعدد ایجاد شده توسط دشمنان ملت ایران برای مهار سرعت پیشرفت با ابزار رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: دشمنان با محوریت آمریکا سعى در پوشاندن واقعیت‌هاى انقلاب و ایران اسلامى به بهانه‌های واهی با اعمال شدیدترین تحریم‌ها را داشته است.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان توسط سپاه افزود: کمک به همه دستگاه‌ها، به ویژه دولت برای مقابله با تحریم‌ها و حل مشکلات اقتصادی کشور، کمک به همه دستگاه‌ها، به ویژه قوه قضائیه برای مبارزه با فساد و مفسدان، جهاد اقتصادی از جمله اقدامات سپاه در این حوزه بوده است.
رحیمی محرومیت‌زدایی کمک به اقشار آسیب پذیر، همراهی و مطالبات حق مردم از طریق مطالبه‌گری از دستگاه‌ها، رصد دقیق تحرکات دشمن و جریان ضدانقلاب و کمک به همه دستگاه‌های متولی برقراری نظم و امنیت در کشور از دیگر اقدامات سپاه برای کاهش اثرات توطئه‌های دشمن بوده است.
امام جمعه ابهر بصیرت‌افزایی و روشنگری نسبت به نقشه‌های دشمن، شتاب بخشی در انجام پروژه‎های ملی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی و رصد دقیق تحرکات دشمن در منطقه و تقویت اقتدار دفاعی در هم‌افزایی با دیگر نیروهای مسلح و تقویت همه مولفه‌های انسجام بخشی داخلی و خنثی‌سازی ترفندهای تفرقه‌افکنانه دشمن از دیگر اقدامات سپاه طی سال‌های گذشته بوده است.
وی به تاثیرگذاری اقدامات سپاه در خنثی شدن برنامه‌های دشمن اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر سه گروه شامل دشمنان بیرونی و جبهه استکبار با محوریت آمریکا، برخی گروه‌ها و چهره‌های داخلی فاصله گرفته از مسیر انقلاب و جریان ضد انقلاب با محوریت منافقین در پشت صحنه علیه سپاه کار می‌کنند.
انتهای پیام
captcha