رقابت ۷ گروه سرود در روز نخست جشنواره «آوای بیداری»
کد خبر: 3781711
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

رقابت ۷ گروه سرود در روز نخست جشنواره «آوای بیداری»

گروه فرهنگی - در روز نخستین جشنواره سرودهای حماسی و آوا‌های انقلابی بسیج «آوای بیداری» هفت گروه سرود به رقابت پرداختند.

رقابت 7 گروه سرود در روز نخست جشنواره «آوای بیداری»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان لرستان، بخش اجرا‌های چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی بسیج «آوای بیداری» عصر سه‌شنبه، 25 دی‌ماه با رقابت هفت گروه سرود از سراسر کشور با حضور جمشید جم، محمد گلریز، هادی آرزم، اسفندیار قره‌باغی، بابک رضایی، سروش کریمی و احمدمیر معصومی در سالن بانک تجارت خرم‌آباد برگزار شد.
در ابتدا گروه سرود «آوای انقلاب» به سرپرستی امیرحسین ویسکرمی به‌عنوان اولین گروه اجراکننده با پوشش بومی و محلی لرستان برای اجرای سرود «رزمنده عشایر» روی سن رفتند.
در ادامه گروه سرود «نسیم رحمت» از استان تهران به اجرا پرداختند. سپس گروه سما به سرپرستی کمال خلیلی از استان اصفهان سرود «تا آسمان باشد کبوتر می‌فرستیم» را اجرا کردند. گروه انوارالمهدی از قم به سرپرستی سیدحجت موسوی سرود «ارتش حیدر» را اجرا کردند.
گروه شهید قربانی از استان آذربایجان شرقی به سرپرستی جواد محمدی در ادامه سرود «سفیر عشق» را اجرا کردند. سپس گروه «سرود مهدی موعود» به سرپرستی هادی قاسمی از استان مرکزی روی سن آمدند و سرود «گم‌گشتگان سحر» را با شعری از مهدی رحیمی اجرا کردند.
گروه سرود تبیان از استان خراسان جنوبی به سرپرستی رادان در ادامه روی سِن آمدند و قطعه «سپاه محمد(ص) می‌آید» را اجرا کردند. در ادامه گروه سرود محمد رسول الله(ص) از استان چهارمحال و بختیاری به سرپرستی محمد غفاری سرود «من یک بسیجی‌ام» را اجرا کردند.
یادآور می‌شود، چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی بسیج «آوای بیداری» به دبیری جمشید جم، از 24 تا 27 دی‌ماه با اجرا‌های رقابتی 17 گروه موسیقی از سراسر کشور در خرم‌آباد برگزار است.

انتهای پیام

captcha