جدیت و همت؛ رمز موفقیت/ مرد بحران باشیم
کد خبر: 3781349
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

جدیت و همت؛ رمز موفقیت/ مرد بحران باشیم

گروه اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان همت بلند، جدیت و استقامت را سه رمز موفقیت در کار دانست و گفت: لازم است از فرصت‌طلبی دوری کرده و مرد بحران باشیم.

جدیت و همت؛ رمز موفقیت/ مرد بحران باشیمبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد عصر دوشنبه، بیست و چهارم دی در جریان بازدید از شرکت تعاونی گلخانه‌ای افلاک کشت خرم، ضمن تبریک ایام پُربرکت میلاد حضرت زینب(س)، اظهارکرد: سجاد میری، مدیرعامل این مجموعه گلخانه‌ای از جوانان عضو مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان بود که با تلاش و پشتکار این مجموعه بزرگ را در سن جوانی برپا کرده است.

وی به بیان رمزهای موفقیت انسان پرداخت و با ذکر این مطلب که اولین رمز موفقیت، همت بلند است، اضافه کرد: کسی‌ که همت بلند دارد انگیزه قوی پیدا می‌کند مردان روزگاری با همت بلند به َکاری رسیدند.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که همت بلند انسان را موفق می‌کند، ادامه داد: دومین رمز موفقیت جدیت و تلاش است کسی با دسترنج دیگری به جایی نرسیده است این در حالی‌است که کار و تلاش کسی به اقتضای فرد است. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عامل سوم موفقیت در کارها را مسئله استقامت و مقاومت در کار دانست و گفت: انسان با ناامید نشدن سختی‌ها را تحمل و مشکلات را برطرف کند؛ لذا باید از فرصت‌طلبی دوری کرده و مرد بحران باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که اگر فردی یا جامعه‌ای بخواهد موفق باشد همت بلند جدیت و به‌دنبال آن ایستادگی داشته باشد، ادامه داد: امروز تمام دنیا اعتراف می‌کند ایران قدرت برتر دفاعی دنیاست این در حالی ‌ که در تحریم اگر همت بلند داشته باشیم قطعاً ثمره مقاومت را خواهیم دید.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که امروز صنایع ما به دست مردم راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: امروز اگر به جوانان تکیه کنیم وضعیت ما بهبود می‌یابد کمااینکه رهبری با قاطعیت بیان می‌کند که ما قطعاً پیروزیم.

وی با ذکر این مطلب که سال اول ورود به لرستان مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان را ایجاد کردیم و به جوانان بها دادیم که نمونه آن میری است که با طرح ایده گلخانه را ارائه داد و امروز یکی‌از گلخانه‌های ممتاز است، اضافه کرد: توسعه این گلخانه نتیجه اعتماد به نفس و جدیت جوانان بود.

جوانان را فرزندان خود بدانیم

آیت‌الله میرعمادی نمونه دیگر اعتماد به جوانان را رصدخانه بام لرستان برشمرد و گفت: به جوانان انگیزه بدهیم و مسئولان گره کار جوانان را باز کنند چراکه جوانان برای آینده کشور مفید خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه درلرستان خطاب به مسئولان گفت: جوانان مرزوبوم را فرزند خود بدانیم چراکه راه توسعه و تعالی کشور در بها دادن به جوانان است.

انتهای پیام

captcha