محفل قرآنیان به یاد «حمیدرضا عباسی» به روایت دوربین
کد خبر: 3779394
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

محفل قرآنیان به یاد «حمیدرضا عباسی» به روایت دوربین

کانون خبرنگاران نبأ ــ چهارمین محفل قرآنی «طنین نور» به یاد مرحوم «حمیدرضا عباسی»؛ قاری و مؤذن آستان مقدس رضوی با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری به میزبانی جلسه قرآن پیروان عترت(ع) در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ چهارمین محفل قرآنی «طنین نور» به یاد مرحوم حمیدرضا عباسی؛ قاری و مؤذن آستان قدس رضوی و با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری به میزبانی جلسه قرآن پیروان عترت(ع) در مشهد واقع در بلوار شهید فرامرز عباسی برگزار شد.
در این محفل نورانی که مجیدسعید افخم‌الشعراء، مهرداد نظامی و دیگر اساتید قرآنی همچون شریفیان و صفرنژاد حضور داشتند، محمدصادق علمی؛ مفسر قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به آیه هفتم از سوره مبارکه منافقون «هُمُ الَّذِينَ يَقُولُونَ لَا تُنْفِقُوا عَلَىٰ مَنْ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ حَتَّىٰ يَنْفَضُّوا وَلِلَّهِ خَزَائِنُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلَٰكِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَا يَفْقَهُونَ؛ اینان همان مردم بدخواهند که می‌گویند: بر اصحاب رسول خدا انفاق مال نکنید تا پراکنده شوند در صورتی که خدا را گنج‌های آسمان‌ها و زمین است لیکن منافقان درک آن نمی‌کنند» اشاره و عنوان کرد: دنیای استکبار امروز گاهی به شکل کفر و گاهی به شکل نفاق خودش را نشان می‌دهد و با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم و تشکیل ستاد جنگ اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی قصد دارند مردم دست از انقلاب بردارند و حمایت از این نظام و حمایت از پیامبر را رها کنند.
گفتنی است، این محفل نورانی و باشکوه قرآنی با حضور حامد علیزاده؛ نفر اول مسابقات بین‌المللی کشور مالزی در سال گذشته و علیرضا رضایی؛ نفر اول مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در سال جاری برگزار شد که رفاقت و صمیمیت این دو قاری نامدار جهان اسلام و تواضع و احترام به یکدیگر باعث دگرگون شدن فضای محفل قرآنی شد و اشتیاق علاقه‌مندان به کلام خدا را دو چندان کرد و هر دو تلاوت با استقبال فراوان حاضران در مجلس رو به رو شد.
تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط اسماعیل عابدیان، امید رمضانی، کاظم اصغرزاده، محمدصالح زاهدمقدم و علی آویشی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۸
0
0
محفل بسیار با شکوهی بود خدا قوت بده به عوامل و دست اندرکاران این برنامه های باشکوه قرآنی که در برگزاری آن تمام ابعاد یک محفل خوب را در نظر دارند و از اینرو همواره مجالسشان رنگ و بوی خدایی دارد. خداقوت دست مریزاد یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۸
0
0
خداقوت همگی خسته نباشید
captcha