۱۲ بهمن؛ آخرین مهلت شرکت دانش‌آموزان در طرح «انقلاب ماندگار»
کد خبر: 3778489
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

۱۲ بهمن؛ آخرین مهلت شرکت دانش‌آموزان در طرح «انقلاب ماندگار»

گروه فرهنگی - معاون آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح «انقلاب ماندگار» ویژه دانش‌آموزان لرستانی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در قالب دل‌نوشته، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، شعر و ... می‌توانند آثار خود را حداکثر تا دوازدهم بهمن‌ماه سال‌ جاری به مربیان و معاونان پرورشی مدارس تحویل دهند.

ز

اسدالله عباس‌زاده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای طرح «انقلاب ماندگار» ویژه دانش‌آموزان در لرستان، گفت: دانش‌آموزان در قالب دل‌نوشته، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، شعر و ... می‌توانند آثار خود را حداکثر تا دوازدهم بهمن‌ماه سال‌جاری به مربیان و معاونان پرورشی مدارس استان تحویل دهند.
وی افزود: در این طرح در هر رشته 12 نفر به‌عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب خواهند شد که به هر کدام به ترتیب پنج میلیون، دو میلیون و 500 هزار و یک ملیون و پانصد هزار ریال اهدا خواهد شد.
عباس‌زاده ادامه داد: به چهار نفر بعدی هم مبلغ یک میلیون ریال اختصاص پیدا خواهد کرد و به 200 نفر دیگر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد کمااینکه آثار برگزیده در ایام دهه مبارک فجر اعلام خواهند شد.

برگزاری جشنواره «موفقیت» در لرستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان همچنین از برگزاری جشنواره «موفقیت» در استان خبر داد و افزود: پس‌ از تشکیل کمیته علمی جشنواره و مشخص شدن شاخص‌ها سهمیه‌ای برای مناطق و شهرستان‌ها در نظر گرفته شده و ابلاغ خواهد شد.
عباس‌زاده به حضور مسئولان وزارتی و استانی در این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: در این جشنواره گروه‌های برتر دانش‌آموزی به اجرای برنامه خواهند پرداخت .
وی بر کارکرد دستگاه تعلیم و تربیت هم تأکید کرد و گفت: نهاد تعلیم و تربیت کارکردی آموزشی و فرهنگی دارد و در ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین نگاه تربیتی ارجحیت دارد و باید همگان کمک کنند تا این دستگاه به دور از حواشی و جنجال به رسالت خطیر خود بپردازد.
عباس‌زاده به تعامل مثبت دستگاه تعلیم و تربیت با نخبگان، مدیران ارشد و دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف خود به تعامل با دستگاه‌های مختلف و جایگاه‌های قانونی اعتقاد دارد ولی این تعامل نباید به کارکرد طبیعی این دستگاه و اهداف آن خدشه وارد کند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در ادامه استفاده از خِرد و اندیشه نخبگان را لازم و ضروری برشمرد و تأکید کرد: ما در انجام رسالت خود از خِرد و اندیشه افراد صاحب‌‌نظر و توانمند استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha