پویش مردمی «همه برپا» برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی
کد خبر: 3777912
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

پویش مردمی «همه برپا» برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی

گروه اجتماعی - مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی «همه برپا» برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی مدارس از آحاد مردم دعوت کرد تا به این پویش بپیوندند.

پویش مردمی «همه برپا» برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد چگنی، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان امروز چهارشنبه، ۱۲ دی در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که هزار و 50 مدرسه در سطح لرستان نیازمند تخریب و بازسازی هستند، به وجود هفت هزار کلاس درس فاقد سیستم‌های گرمایشی مناسب در استان اشاره و اظهار کرد: از این تعداد هزار و ۳۲۰ کلاس درس از بخاری‌های نفتی و بیش از ۲۲۰۰ کلاس هم از بخاری گازی استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که برخی کلاس‌ها نیز به‌رغم دارا بودن سیستم گرمایشی موتورخانه‌ای نیازمند تعمیر و بهسازی هستند، به راه‌اندازی پویش مردمی «همه برپا» برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی اشاره و همه آحاد مردم را به پیوستن به این پویش برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی و گازی دعوت کرد.
چگنی اعتبار لازم برای جمع‌آوری تمامی بخاری‌های نفتی و گازی در سطح استان را ۴۵ میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: ۱۰۵۰ مدرسه در سطح استان نیازمند تخریب و بازسازی هستند که با توجه به زلزله‌خیز بودن استان لرستان، خطر جدی دانش‌آموزان و معلمان را تهدید می‌کند.

انتهای پیام

captcha