مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای نی مریوان افتتاح شد
کد خبر: 3776804
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای نی مریوان افتتاح شد

گروه اجتماعی - مدرسه ۶ کلاسه خیرساز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی امروز، نهم دی ماه در روستای نی شهرستان مریوان افتتاح شد.

مدرسه 6 کلاسه خیر ساز روستای نی شهرستان مریوان افتتاح شد

به گزارش ایکنا از کردستان، مراسم افتتاح دبیرستان شش کلاسه خیرساز زنده یاد احمد گرامیان روستای نی، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان و رئیس مجمع خیرین استان امروز، نهم دی ماه در روستای نی برگزار شد.
بهمن عرفانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در مراسم افتتاح این مدرسه اظهار کرد: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده است.
وی افزود: اعتبار مورد نیاز این مدرسه از محل کمک خیرین مؤسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان تأمین شده است.
مدیر آموزش و پرورش مریوان عنوان کرد: با افتتاح این مدرسه ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه اول روستای نی در سال تحصیلی جاری از فضای آموزشی مناسب و استاندارد برخوردار شدند.
وی با اشاره به اینکه هیچ کاری برتر از امر مدرسه‌سازی نیست، بیان کرد: مدرسه‌سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال‌ها اجر آن در زندگی فرد باقی خواهد ماند.
عرفانی یادآور شد: خیرین در کنار ساخت مدرسه در جبران کمبودهای امکانات و تجهیزات مدارس هم تلاش کنند چراکه داشتن تمامی امکانات و تجهیزات در هر مدرسه‌ای حق تمامی دانش‌آموزان است.
انتهای پیام

captcha