رونمایی از ۲ عنوان کتاب در بروجرد
کد خبر: 3775399
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

رونمایی از ۲ عنوان کتاب در بروجرد

گروه فرهنگی ـ دوشنبه، سوم دی طی مراسمی از دو کتاب «بابای من فوق‌العاده است» و «شهر آشوب» در بروجرد رونمایی شد.

رونمایی 2 عنوان کتاب در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، دوشنبه، سوم دی طی مراسمی از کتاب داستان کودکان و نوجوان با عنوان «بابای من فوق‌العاده است» نوشته نیک باترورث و ترجمه فاطمه مدیحی بیدگلی با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و ادب در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر شهرستان بروجرد رونمایی شد.
کتاب داستان کودکان «بابای من فوق‌العاده است» در ٢٨ صفحه، توسط انتشارات اَرِدُوی سورَه بروجرد در آذرماه سال جاری چاپ و به تازگی منتشر و به بازار کتاب روانه شده است .
این کتاب با حمایت انجمن صنفی مترجمان استان تهران و برای گروه سنی «الف» و «ب» و با موضوع داستان‌های پدران و پسران به چاپ رسیده است‌.

رونمایی از کتاب «شهر آشوب» در بروجرد

همچنین، دوشنبه سوم دی طی مراسمی کتاب مجموعه شعر «شهر آشوب» مجموعه سروده‌های راضیه امیری کهنوج با تخلص (رها افشار) با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و ادب، در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد‌.
کتاب مجموعه شعر «شهر آشوب» در ٨١ صفحه، توسط انتشارات اَرِدُوی سورَه بروجرد در آذرماه سال‌جاری چاپ و به تازگی منتشر و به بازار کتاب روانه شده است‌.
این کتاب مجموعه شعر «شهر آشوب» مجموعه‌ای از سروده‌های راضیه امیری کهنوج با تخلص (رها افشار) است که تحت عنوان دفتر نخست به چاپ رسیده است‌.

انتهای پیام

captcha