برگزاری سلسله نشست‌هایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب
کد خبر: 3775120
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

برگزاری سلسله نشست‌هایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب

گروه اجتماعی ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با تاکید بر این‌که مسئولان باید خدمت به مردم را در اولویت قرار دهند، گفت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است و باید در تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش بیشتری کرد و در این راستا ضروری است تا سلسله نشست‌هایی در بین اقشار و محلات برای تبیین این دستاوردها برگزار شود.

برگزاری سلسله نشست‌هایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب

به گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یک‎شنبه، دوم دی در جلسه هماهنگی مراسم 9 دی که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنی خود را به شکل‎های مختلفی نشان داده‌اند اما همیشه با شکست روبه‌رو شده‌اند.
وی افزود: با فتنه 88 بستر تحریم‌های ظالمانه دشمنان فراهم شد و دشمنان با توطئه‌هایی که از پیش طراحی کرده بودند تلاش داشتند تا به اهداف خود برسند اما ملت با بصیرت ایران اسلامی در روز نهم دی‌ماه به صحنه آمدند و پوزه دشمنان و فتنه‌گران را به خاک مالیدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: در روز بزرگ 9 دی ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران، ولایت و ارزش‌ها دفاع کردند و با حضور خود در صحنه دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
وی با تاکید بر خدمت به مردم افزود: همه مسئولان باید خدمت به مردم را در اولویت قرار دهند چراکه همه ما در برابر مردم، مسئول هستیم و باید قدر ملتی را که حماسه‌های بزرگی را رقم زده‌اند را بدانیم و در جهت خدمت به مردم گام برداریم.
سوری اضافه کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و باید در تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش بیشتری کرد و در این راستا ضروری است تا سلسله نشست‌هایی در بین اقشار و محلات برای تبیین این دستاوردها برگزار شود.
وی گفت: ملت ایران اسلامی همیشه و هر جایی‌که نیاز به حضورشان بوده در صحنه حاضر شده‌اند و نشان داده‌اند تا پای جان در دفاع از انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

حماسه 9 دی روز دفاع از ولایت و ارزش‌ها بود

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد نیز در این جلسه، گفت: 9 دی روز بسیار بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باید هر ساله این مراسم باشکوه‌تر برگزار شود.
وی اضافه کرد: حماسه 9 دی روز دفاع از ولایت و ارزش‌ها بود و در این روز همه ملت ایران به صحنه آمدند و حماسه بزرگی آفریدند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: ملت بابصیرت ایران اسلامی در روز 9 دی ثابت کردند که همیشه در دفاع از ولایت ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.
حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر این‌که باید تلاش کرد تا هر ساله مراسم 9 دی باشکوه بسیار برگزار شود و فضاسازی لازم و اطلاع‌رسانی از زمان برگزاری این مراسم باید صورت گیرد، افزود: مراسم 9 دی امسال در بروجرد روز یک‌شنبه هفته آینده ساعت 10 صبح با حضور حداکثری مردم در مسجد امام(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha