شناسایی مسائل تشکل‌های ستایشگران اهل‌بیت‌(ع) و تدوین سند تقسیم‌کار ملی
کد خبر: 3773895
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
‌در دومین نشست شمس بررسی می‌شود؛

شناسایی مسائل تشکل‌های ستایشگران اهل‌بیت‌(ع) و تدوین سند تقسیم‌کار ملی

گروه جامعه ــ موضوع دومین نشست شمس، شناسایی موضوعات و مسائل مربوط به تشکل‌های ستایشگران اهل‌بیت‌(ع) و طرح تدوین سند تقسیم‌کار ملی بین تشکل‌های ستایشگران اهل‌بیت(ع) است.

‌‌به گزارش ایکنا؛‌ دومین نشست شورای مشورتی ستایشگران اهل‌بیت(ع) با موضوعات شناسایی مسائل مربوط به تشکل‌های ستایشگران اهل‌بیت‌(ع) و طرح تدوین سند تقسیم‌کار ملی بین تشکل‌های ستایشگران اهل‌بیت‌(ع) به زودی برگزار می‌شود.

در این نشست به مسائلی از جمله‌ اقدامات ملی که می‌توان در موضوع ستایشگری اهل‌بیت‌‌(ع) و در حوزه‌های سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی درباره مسائل اساسی ستایشگران، پژوهش درباره نیازهای آینده  ستایشگران، تشکیل مرکز اسناد و کتب تخصصی ستایشگران، فعالیت‌های علمی - پژوهشی ستایشگران، آموزش و توانمند‌سازی ستایشگران، دیده‌بانی و رصد مسائل فرهنگی، اجتماعی و تشکیل بانک اطلاعات ستایشگری و تولید محتوای مجالس ستایشگری و نیازهای محتوایی ستایشگران و توزیع محصولات محتوایی مورد نیاز پرداخته می‌شود.

همچنین خدمات اجتماعی، رفاهی، صنفی و حقوقی، هماهنگی و تعامل میان تشکل‌ها و نهادها، برگزاری همایش‌ها، تجلیل و تکریم‌ها و اتاق فکرها و نشست‌ها، قرارگاه رسانه‌ای(مجموعه فعالیت‌های رسانه‌ای مانند تولید رسانه‌ای، ارتباط با رسانه‌ها، تغذیه رسانه‌ها) و جمع‌آوری تجربه‌های پیشکسوتان و بهره‌گیری از ظرفیت ایشان از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه است.

نقش و ظرفیت تشکل‌های ستایشگری اهل‌بیت‌(ع)در تحقق این اقدامات، بهترین شیوه برای ساماندهی و تقسیم‌کار بین تشکل‌های ستایشگران، چگونگی ضریب نفوذ و تأثیر تشکل‌های ستایشگران بر جامعه مداحان ‌از سوالای است که در این نشست مطرح می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در اولین نشست شمس‌، 27 موضوع و چالش پیش روی ستایشگران اهل‌بیت(ع) شناسایی شد. نوزدهمین موضوع، مسائل و موضوعات مربوط به تشکل‌های ستایشگران اهل‌بیت‌‌(ع) بود. در دومین نشست شمس، قرار بر این است که این موضوع به‌صورت تفصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و برای مسائل آن پیشنهادهای عملی ارائه شود.

انتهای پیام

captcha