اولویت برنامه‌های مراکز نهادینه ساختن سبک زندگی قرآنی باشد
کد خبر: 3772082
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

اولویت برنامه‌های مراکز نهادینه ساختن سبک زندگی قرآنی باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: اولویت برنامه‌های موسسات و مراکز قرآنی باید نهادینه ساختن سبک زندگی قرآنی باشد.

اولویت برنامه‌های مراکز بایدنهادینه ساختن سبک زندگی قرآنی باشد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت الاسلام سیدعبدالخالق حسینی سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی پارسیان، چهار شنبه ۲۱ آذر ماه بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید که با هدف تشکر از زحمات و تقویت روحیه و انگیزه خدمت رسانی اداره تبلیغات اسلامی صورت گرفت، حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: نهادینه ساختن تعالیم قرآنی و انتقال آموزه‌های دینی به افراد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان، بویژه سبک زندگی قرآنی باید با برنامه ریزی دقیق و در اولویت برنامه‌های موسسات و مراکز قرآنی مردمی باشد.
وی افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است و انسان را به راهی هدایت می‌کند که استوارترین راه هاست. کسانی که با قرآن مأنوس هستند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می‌دهند. قرآن کریم انسان را به زندگی کردن با معیار‌ها و ارزش‌های انسانی و اسلامی دعوت می‌کند.
حجت الاسلام حسینی با خبر راه اندازی سامانه تلاوت و ثبت خانه‌های قرآنی عنوان کرد: متقاضیان درخواست راه اندازی خانه‌های قرآنی با آماده سازی مدارک مربوطه و مراجعه به سایت اینترنتی تلاوت می‌توانند با واردکردن مشخصات و بارگذاری مدارک خود، درخواست ثبت خانه قرآنی را به این سایت ارسال کنند که بعد از تاییدیه و طی مراحلی دیگر، پروانه کسب مجوز آنان جهت فعال کردن خانه قرآنی صادر و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت که می‌توانند شروع به فعالیت کنند.
انتهای پیام

captcha