اهمیت نقش بانوان در سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اسلامی
کد خبر: 3772015
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

اهمیت نقش بانوان در سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اسلامی

گروه شهرستان‌ها - امام جمعه تایباد گفت: بانوان با رفتار و گفتارشان در سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اسلامی نقش بسزایی دارند.

اهمیت نقش بانوان در سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اسلامی

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی، امام جمعه تایباد روز گذشته در جمع بانوان مجمع مشورتی زنان تایباد، با بیان این مطلب اظهار کرد: بانوان نخبگانی هستند که با تربیت فرزندانی شاخص نقش تأثیرگذاری در جامعه‌ای سالم ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به انجام کار جهادی، افزود: آنچه در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی تأثیرگذار بوده اقدامات جهادی با تفکر انقلابی است و یکی از آفت‌هایی که هر نظام و اجتماعی را تهدید می‌کند خودسر عمل کردن گروه‌های مختلف در جامعه است.

خطیب جمعه تایباد اظهار کرد: کار جهادی دو طرفه است در مقابل اقدامات مسلمانان دشمن بیکار نیست و سعی دارد انگیزه و اهداف مردم ایران را تضعیف کند در این ارتباط باید مراقب رفتار و کردارهایمان باشیم زنان برای تقویت آرمان‌های نظام اسلامی نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: جدیت و تلاش در هر کاری باید با اطلاعات به‌روز و دقیق همراه باشد افرادی با تفکر سالم جامعه‌ پیروز و هدفمند را می‌سازند.

ملکی نقش جوانان را در پیروزی کشور مهم دانست و گفت: باید به این قشر فرصت داد تا باورهای خود را اثبات کنند. شخصیت جوانان با وارد شدن به عرصه‌های میدانی شکل‌ می‌گیرد و این‌گونه جامعه به سمت پیشرفت و آبادانی حرکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: برخی مسائل و سیاست‌های بدون حد و مرز کشور را درگیر کرده و در این میان عده‌ای به مسائل کشور به چشم ابزاری نگاه می‌کنند و این‌گونه مشکلات به‌وجود می‌آید.

اهمیت نقش بانوان در سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اسلامی

وی در پایان تأکید کرد: حضور پرشور بانوان تشیع و تسنن در نماز جمعه به‌ویژه در این منطقه مرزی پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

مجمع مشورتی زنان تایباد، متشکل از 45 عضو با پنج کمیسیون در این شهرستان جهت مشاوره دادن در امور مربوط به بانون در تمام حوزه‌ها فعال هستند.

انتهای پیام

captcha