تقدس‌زدایی از مقدسات؛ جهت‌گیری دشمنان
کد خبر: 3769364
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

تقدس‌زدایی از مقدسات؛ جهت‌گیری دشمنان

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان تقدس‌زدایی از مقدسات را جهت‌گیری دشمن دانست و با ذکر این مطلب که نتیجه کار اصحاب رسانه هدایت، بصیرت و بیداری است، گفت: از اهمیت کار رسانه همین بس که رسانه‌ها افکار عمومی را مهندسی می‌کنند.

نتیجه کار رسانه هدایت و بصیرت باشد/ تقدس‌زدایی از مقدسات؛ جهت‌گیری دشمن

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان، شامگاه دوشنبه، ۱۲ آذر در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان مجازی استان که در خرم‎آباد برگزار شد، تقدس‌زدایی از مقدسات را جهت‌گیری دشمن دانست و با ذکر این مطلب که اندیشه‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری به مطالبات عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: رسانه و فضای مجازی لرستان همواره فرصت بوده است و از رشد رسانه و فضای مجای راضی هستم و تشکر می‌کنم.
وی صمن ابراز رصایت از برگزاری نشست‌های مشورتی با اصحاب رسانه، تصریح کرد: ما با تشکیل این‌چنین جلساتی این فرصت را برای جوانان در استان فراهم کرده‌ایم تا صحبت‌های خودشان را بزنند.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که در شرایط کنونی آن‌چه بر ما لازم است هم‌افزایی است، اضافه کرد: اصحاب رسانه باید خدا را بر این شغل شاکر باشند، چراکه با فکر و اندیشه سر کار دارند و بیان شما نعمت است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان کار و فعالیت اصحاب رسانه را برترین و ارزشمندترین کار برشمرد و افزود: نتیجه کار اصحاب رسانه هدایت، بصیریت و بیداری است.

رسانه همواره فرصت است

امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که محصول فکر و اندیشه اصحاب رسانه در قالب بیان و نوشته در اختیار مردم قرار می‌گیرد، تصریح کرد: درباره اهمیت رسانه و فضای مجازی بسیار مهم است که رسانه امروزه افکار عمومی را مهندسی می‌کند، امروز رسانه‌ها منشأ خیلی از مسائل در جامعه هستند و از این‌رو رسانه‌ها هم فرصت هستند.
این مفسر قرآن کریم با ذکر این مطلب که ما باید امروز از رسانه‌ها و فضای مجازی به‌خوبی استفاده کنیم، گفت: اصحاب رسانه باید به کار و فعالیت خود را باور داشته و بر رسالت کارشان ایمان داشته باشند.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که از رسانه و فضای مجازی برای تقلید و تبیین مسائل دینی استفاده شود، اضافه کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی فرصتی برای داشته‌های استان هستند و می‌توانند توانایی‌ها و کمبودهای استان را به مردم و جامعه معرفی کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی فرصتی برای ایده‌ها است و افراد جامعه می‌توانند ایده‌ها و تفکرات خودشان را ارائه بدهند.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که راز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در پایبندی به ارزش‌های انقلاب و چهل سال هماوردی با آمریکای جنایتکار و مستکبر است، تصریح کرد: نقد غیرمنصفانه تبعیت از اهداف دشمن است لذا هنر این است که عیب‌ها را بزرگ نکرده بلکه برطرف کنیم.

مقاومت؛ عامل اصلی در بی اثر کردن اسلحه دشمن

این مفسر قرآن‌کریم با ذکر این مطلب که در بیانی از مولای متقیان امام علی(ع) آمده است که بر شما باد به اندیشه‌ورزی به فکر کردن گفتن و نوشتن که باعث هدایت جامعه است، گفت: هدف اصلی منتقدین اصلاح امور جامعه است کمااینکه هر منتقدی باید بداند که تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی چیزی جز تضعیف روحیه انقلابی مردم و ترویج یاس و ناامیدی و تفرقه در جامعه نیست.
وی با تاکید بر ضرورت مقاومت ملت ایران، گفت: مقاومت فرهنگ اهل‌بیت(ع) است این در حالی‌است که مقاومت عامل اصلی در بی‌اثر کردن اسلحه دشمن است‌.

انتهای پیام

captcha