فعالیت مجمع اساتید قرآنی وحدت‌آفرین است
کد خبر: 3766638
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

فعالیت مجمع اساتید قرآنی وحدت‌آفرین است

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه فعالیت مجمع پیشکسوتان قرآنی به ایجاد تحولات بزرگ در این حوزه می‌انجامد، گفت: فعالیت این مجمع وحدت و همدلی را به ارمغان می‌آورد.

فعالیت مجمع اساتید قرآنی وحدت آفرین است

ناصر علیپور، رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآن کریم به مدت ۱۰ سال است که در سطح استان و شهرستان‌ها فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه اعضای این مجمع فعالان عرصه قرآنی و اساتید این حوزه هستند، افزود: امید که به تحولی قرآنی در هر شهرستان و در نهایت در استان کردستان دست یابیم.
رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: فعالیت این مجمع در استان وحدت آفرین است و منجر به تقویت وحدت و همدلی بین اهل تسنن و تشیع خواهد بود.
وی اعلام کرد: مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در شهرهای استان نیز فعال بوده و فعالیت‌های قرآنی نیز در شهرستان‌های استان نیز با حصور و همراهی اعضای این مجمع پیگیری می‌شود.
علیپوربا اشاره به دیدار پیشکسوتان قرآنی با نماینده ول فقیه در استان کردستان و دبیر شورای قرآنی کشور عنوان کرد: برگزاری دوره‌های قرآنی برای کارکنان ادارات، لزوم برگزاری نشست تخصصی و برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان از جمله مطالبات فعالان و پیشکسوتان قرآنی شهرهای استان در این نشست بود.
وی یادآور شد: توجه به مربیان قرآن کریم، تربیت نیروی قرآنی کارآمد، آشنا کردن مربیان قرآنی با شیوه‌های نوین آموزشی و تهیه مکانی برای تدریس مربیان قرآنی از دیگر مطالبات اساتید و پیشکسوتان قرآن در استان کردستان بود.
انتهای پیام

captcha