ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق‌ دستاوردهای حاصل از وقف
کد خبر: 3763502
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق‌ دستاوردهای حاصل از وقف

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق‌تر نتایج و دستاوردهای حاصل از وقف در جامعه، تصریح کرد: نتایج وقف به آحاد مردم جامعه اطلاع‌رسانی شود.

ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق‌تر دستاوردهای حاصل از وقف

به گزارش ایکنا از لرستان، شاهین احمدی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد دوشنبه، ۲۰ آبان در نشست تخصصی وقف با نخبگان اندیشه‌ورز و مدیران اجرایی استان که به‌مناسبت دهه وقت برگزار شد، اظهارکرد: وقف یک مفهوم است و باید به صورت بنیادین و علمی با آن پرداخته شود.
وی با اشاره به این‌که وقف را باید در جان جامعه گسترش داد، وقف را یک ظرفیت ارزشمند دینی برشمرد و تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه در راستای ترویج فرهنگ وقف ورود پیدا کنند.
احمدی با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق دستاوردهای حاصل از وقف در جامعه، تصریح کرد: صداوسیما با داشتن بشتر تبلیغاتی قوی در کنار آموزش و پرورش به ترویج فرهنگ وقف کمک کنند.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد با ذکر این مطلب که مردم باید نتایج حاصل از وقف را در جامعه مشاهده کنند و زمینه این امر اطلاع‌رسانی است، ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد با داشتن ظرفیت‌های تبلیغی آمادگی هر گونه فعالیت برای ترویج و گسترش وقف را در سطح جامعه دارد.

انتهای پیام

captcha