سیدنورخدا همیشه زنده است/ الگوگیری نسل جوان از مسیر شهدا
کد خبر: 3763183
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

سیدنورخدا همیشه زنده است/ الگوگیری نسل جوان از مسیر شهدا

گروه فرهنگی ـ عموی شهید زنده وطن با بیان این‌که شهید سیدنورخدا موسوی همیشه در دل‌های مردم زنده است، اظهار کرد: نسل جوان از مسیر شهدا الگوگیری کنند.

سیدنورخدا همیشه زنده است/الگوگیری نسل جوان از مسیر شهدا

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدرحم‌خدا موسوی، عموی شهید سیدنورخدا موسوی، امروز دوشنبه، ۲۱ آبان در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید زنده وطن در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌که خون شهید با هیچ چیز مقایسه نیست، اظهار کرد: شهدای نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و همه شهدا ۴۰ سال است در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا می‌کنند.
وی شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و گفت: ما هر چه داریم از خون شهدا داریم، همسر شهید زنده لرستانی سیدنورخدا موسوی را  زنی صبور و متدین برشمرد و گفت: همسر شهید زنده وطن بیش‌از ده سال در کنار شوهر به تمام معنا پرستاری کرد و مثل یک پروانه دور شهیدش بود.
عموی شهید زنده لرستانی سیدنورخدا موسوی با ذکر این مطلب که بانو کبری حافظی در طول این  سال‌ها پرستاری زجر زیادی کشید و دو فرزند عزیز به نام زهرا و محمد تربیت کرد، ادامه داد: همسر شهید زنده هم وظیفه پرستاری هم وظیفه تربیت فرزند را هم‌زمان برعهده داشت.
وی با اشاره به این‌که پدر شهید سیدنورخدا با زحمت سه پسر بزرگ کرد که با کارگری و نان حلال موجب شد سیدنورخدا به این مقام برسد، اضافه کرد: سیدشیرخدا موسوی برادر شهید زنده وطن سیدنورخدا چند سال پیش به فیض شهادت نائل آمد.
حجت‌الاسلام موسوی به ضرورت الگوگیری نسل جوان از مسیر و راه شهدا تاکید کرد و گفت: شهید زنده لرستانی سیدنورخدا موسوی همیشه در دل‌های مردم زنده است.
عموی شهید زنده لرستانی با اشاره به این‌که شهید دارای مقام و جایگاهی رفیع در پیشگاه خداوند متعال است، اضافه کرد: احسن بر مردم نجیب ولایت‌مدار که در تشییع این شهید سنگ‌تمام گذاشتند.

انتهای پیام

captcha