برق‌رسانی به ۷ امامزاده در لرستان
کد خبر: 3763124
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

برق‌رسانی به ۷ امامزاده در لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان برق‌رسانی به امامزادگان و بقاع متبرکه را از اولویت‌های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان دانست و افزود: در این راستا برق‌رسانی به هفت امامزاده در لرستان انجام شده است.

برق‌رسانی به هفت امامزاده در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در نشست تخصصی وقف با نخبگان اندیشه‌ورز و مدیران اجرایی استان که به مناسبت هفته وقف در اداره‌کل اوقاف وامور خیریه استان برگزار شد، اظهارکرد: در اقتصاد با توجه به وجود ظرفیت‌ها و امکانات موجود باید ارزش افزوده ایجاد کرد که باید از ظرفیت‌های موقوفات نیز جهت ایجاد ارزش افزوده بهره گرفت.
وی با اشاره به اینکه گاهی در یک زمین بایر موقوفه ‌می‌توان با تشکیل نیروگاه خورشیدی ارزش افزوده ایجاد کرد، ادامه داد: اطلاعات کامل و جامع از املاک موقوفه در استان در اختیار تمام دستگاه‌ها قرار گیرد.
خودنیا به اجرای طرح توریسم مذهبی در راستای برق رسانی به امام زادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در این راستا تاکنون برق‌رسانی ۷ امامزاده در سطح استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با تاکید بر بهره‌گیری اداره‌کل اوقاف وامور خیریه در آنها انجام کارها و امورات مرتبط با اوقاف، تصریح کرد: اداره اوقاف وامور خیریه از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده کند.
وی ضمن اعلام آمادگی شرکت توزیع برق استان جهت همکاری و تعامل با اوقاف وامور خیریه، اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق لرستان فقط در یک مورد و در برق رسانی به امامزاده احمد پاعلم چند کیلومتر برق‌رسانی ایجاد کرده است.

انتهای پیام

captcha