اصلاح الگوی پوششی بيماران بیمارستان‌های لرستان
کد خبر: 3762760
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

اصلاح الگوی پوششی بيماران بیمارستان‌های لرستان

گروه اجتماعی - در جلسه شورای عفاف و حجاب و كميته انطباق دانشگاه علوم پزشکی لرستان اصلاح الگوی پوششی بيماران بیمارستان‌های لرستان مصوب شد.

اصلاح الگوی پوششی بيماران بیمارستان‌های لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، در جلسه شورای عفاف و حجاب و كميته انطباق دانشگاه علوم پزشکی لرستان که شنبه، 19 آبان برگزار شد، اصلاح الگوی پوششی بيماران مصوب و مقرر گردید جهت عملیاتی کردن این موضوع نشستی با مدیران بیمارستان‌های برگزار شود.

در اين جلسه علاوه‌بر مديران بيمارستان‌ها، نمايندگان بخش‌های خصوصی سازنده پوشش ويژه  بيماران بستری شده در مراكز درمانی جهت توجيهات لازم نيز حضور خواهند داشت.
حجت‌الاسلام هادی گراوند، معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشكی لرستان در اين جلسه با بیان حديث قدسی با مضمون كيفر رنجاندن مؤمنان، اضافه کرد: بخش عمده عدم تحقق برنامه‌های شورای عفاف و حجاب در محيط‌های كاری را كم‌رنگ بودن دغدغه‌ها در بين مسئولين اين محيط‌ها است.
وی با اشاره به این‌که برخی مواقع با يک مديريت مناسب می‌توان بسياری از مشكلات را برطرف کرد، حضور در جلسات شورای عفاف و حجاب را بركت دانست و گفت: تحقق برنامه‌های اين شورا تحقق كرامت انسانی است و در نزد خداوند اجر ويژه دارد.
حجت‌الاسلام گراوند دغدغه داشتن و مديريت مناسب در مراكز ارائه خدمت را دو اصل مهم در تحقق برنامه‌های شورای عفاف و حجاب و كميته انطباق قلمداد كرد.

انتهای پیام

captcha