برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان
کد خبر: 3758515
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان در راستای هم‌افزایی و هم‌اندیشی در زمینه فعالیت‌های قرآنی فردا، سوم آبان‌ماه در تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان در راستای هم‌افزایی و هم‌اندیشی در زمینه فعالیت‌های قرآنی فردا، سوم آبان‌ماه در تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این مجمع این است که پیشکسوتان قرآنی و افراد تأثیرگذار با هم اندیشی و هم‌افزایی به بررسی مشکلات قرآنیان استان پرداخته و مطالبه‌گر مطالبات قرآنیان باشند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی استان کردستان اعلام کرد: این پیشکسوتان قرآنی می‌توانند به عنوان راهنما و ارشاد کننده فعالان قرآنی تجربیات خود را در اختیار قشر جوان جامعه و دستگاه‌های قرآنی قرار دهند.
وی بیان کرد: با برگزاری این مجمع و برنامه‌های این چنینی می‌توان از انتقادات و پیشنهادات آن‌ها استفاده کرده تا شاهد توسعه گسترده‌ای در زمینه فعالیت‌های قرآنی باشیم.
علیپور با اشاره به اینکه به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مجمع 40 نفر از پیشکسوتان و اساتید قرآنی حضور دارند، یادآور شد: امیدواریم با بهره‌گیری از حضور این اساتید خروجی خوبی در اجرای برنامه‌های قرآنی استان داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha