ثبت‌نام 1 میلیون و 650 هزار نفر در سامانه سماح/ ادامه ثبت‌نام تا 4 روز آینده
کد خبر: 3758195
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

ثبت‌نام 1 میلیون و 650 هزار نفر در سامانه سماح/ ادامه ثبت‌نام تا 4 روز آینده

گروه جامعه ـ در حالی که تاکنون بیش از یک میلیون و 650 هزار نفر برای دریافت ویزای اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، فقط چهار روز برای ثبت‌نام در این سامانه فرصت باقی مانده است.

به گزارش ایکنا؛ در حالی که هفت روز به اربعین حسینی باقی مانده است و طبق اعلام مسئولان سازمان حج و زیارت ثبت‌نام متقاضیان دریافت روادید اربعین سه روز مانده به اربعین متوقف می‌شود، (یعنی فقط چهار روز برای ثبت‌نام فرصت باقی است) امروز سه‌شنبه اول آبان ماه آمار افراد ثبت‌نام کننده در سامانه سماح به یک میلیون و 650 هزار نفر رسید.

تاکنون برای بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر نیز روادید اربعین صادر شده است و صدور روادید به صورت 24 ساعته در مراکز معین شده ادامه دارد. مبلغ تعیین شده برای صدور ویزای اربعین، بیمه، خدمات درمانی و حق کارگزاری نیز به صورت قطعی 234 هزار و 875 تومان اعلام شده که این مبلغ باید به صورت الکترونیکی پرداخت شود.

لازم به ذکر است: نام نویسی از زائران اربعین حسینی از چهارم مهر ماه در سامانه سماح آغاز شد و صدور ویزای اربعین حسینی نیز به دلیل بروز مشکلاتی از روز 15 مهر ماه در کشور آغاز شد و همچنان ادامه دارد و افراد علاقه‌مند به حضور در مراسم اربعین می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir  ثبت‌نام اولیه خود را انجام و سپس برای تحویل مدارک و دریافت ویزای خود به دفاتر زیارتی حج و زیارت، بیش از 20 دفتر موقت و ثابت کنسولی عراق در ایران و نیز پلیس + 10 در تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha