امر به معروف و نهی از منکر؛ راهبرد قرآنی اصلاح جامعه
کد خبر: 3758163
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
شاهرخی مطرح کرد:

امر به معروف و نهی از منکر؛ راهبرد قرآنی اصلاح جامعه

گروه فرهنگی ـ دبیر ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ریشه قرآنی امر به معروف و نهی از منکر، اظهارکرد: امر به معروف و نهی از منکر راهبردی قرآنی برای اصلاح جامعه است.

 امر به معروف و نهی از منکر؛ راهبرد قرآنی اصلاح جامعه

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدمحمد شاهرخی، دبیر ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز سه‎شنبه، یکم آبان در نشست حلقه صالحین دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تسلیت ایام اربعین حسینی امر به معروف و نهی از منکر را راهبرد قرآنی برای اصلاح جامعه برشمرد و با تشریح ضرورت فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، اظهارکرد: در همه زمینه‌ها باید به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر توجه وافر داشت و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را باید نصب‌العین خود قرار داد.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانشگاهی، تصریح کرد: مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در مقام عمل اجرایی شود.
شاهرخی امر به معروف و نهی از منکر را از ریشه‌های اصلی قیام عاشورا برشمرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای الهی است که ترویج آن در جامعه از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح مدیریت جهادی و شاخص‌های ده‌گانه آن گفت: توکل بر خدا می‌تواند منشا امید باشد و در این راه نصرت الهی و وعده‌های خداوند محقق خواهد شد.

انتهای پیام

captcha