محرومیت جمعیت ۱۷ هزار نفری مسکن مهر بروجرد از زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی
کد خبر: 3757662
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

محرومیت جمعیت ۱۷ هزار نفری مسکن مهر بروجرد از زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی

گروه فرهنگی ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با تأکید بر رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد، گفت: در مسکن مهر بروجرد ۱۷ هزار نفر ساکن هستند، اما متأسفانه در این منطقه زیرساخت‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و تفریحی وجود ندارد در حالی‌که باتوجه به این جمعیت در این منطقه وجود مسجد، حسینیه، مکان ورزشی و فرهنگی ضروری است.

محرومیت جمعیت 17 هزار نفری مسکن مهر بروجرد از زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی

به گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد امروز، 29 مهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: امسال در سه مرحله از شهرستان بروجرد به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که مرحله اول آن تعدادی از دانش‌آموزان اعزام شده و دو مرحله دیگر نیز تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌‌شوند و این حرکت فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اربعین حسینی اضافه کرد: در میدان آیت‌الله بروجردی(ره) موکبی برپا شده که پیش‌بینی می‌شود بیش‌از 15 هزار زائر را پذیرایی نماید و علاوه‌ بر پذیرایی شرایط لازم و مکان‌هایی برای اسکان زائران اربعین در نظر گرفته شده است.
سوری ادامه داد: با توجه به این‌که بروجرد محل عبور بسیاری از زائران اربعین حسینی است نیاز است که میراث فرهنگی تلاش کند تا شهر و مکان‌های دیگر را به‌خوبی معرفی کند.
وی اضافه کرد: 70 نفر از بسیجیان کار پذیرایی از زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند و تلاش می‌شود تا از زائران به بهترین شکل پذیرایی شود.
سوری در ادامه با اشاره بهدر پیش بودن راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، گفت: امسال راهپیمایی 13 آبان بسیار متفاوت برگزار خواهد شد چراکه این روز مصادف با اعمال تحریم‌های جدید است اما حضور پُرشور مردم و دانش‌آموزان می‌تواند پاسخ مناسبی به دشمنان و آمریکا است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با تاکید بر رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد، تصریح کرد: در مسکن مهر بروجرد افزون‌بر 17 هزار نفر ساکن هستند اما متاسفانه در این منطقه زیر ساخت‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و تفریحی وجود ندارد در حالی‌که باتوجه به این جمعیت در این منطقه مسجد، حسینیه، مکان ورزشی و فرهنگی ضروری است.
وی افزود: تاکنون پیگیری‌های زیادی برای ساخت مسجد در این منطقه صورت گرفته اما اقدامی اساسی صورت نگرفته و نیاز است پیگیری‌های لازم و برنامه‌ریزی صورت گیرد تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام

captcha