برگزاری نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان
کد خبر: 3753789
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

برگزاری نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان

گروه فرهنگی ـ نشست اعضای جدید مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان عصر یک‎شنبه، 15 مهر برگزار و اعضای جدید این مجمع معرفی شدند.

 برگزاری نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان

 به گزارش ایکنا از لرستان، عصر یک‎شنبه، 15 مهر  نشست اعضای جدید مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان  برگزار شد.

یزدان سهرابی، رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این نشست با تاکید بر ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: جوانان انقلابی قله‌های پیشرفت و عزت را فتح خواهند کرد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر ضرورت توجه به جوانان، تصریح کرد: جوانان، امید رهبر معظم انقلاب هستند

سهرابی در خصوص محورهای نشست اعضای مجمع مشورت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، گفت: جوانان و تحقق فرمایشات رهبری، جوانان و تلاش و جوانان و توسعه استان به عنوان محورهای این نشست در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از توجه ویژه آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به این مجمع، تصریح کرد: مجمع مشورت جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان با عنایت آیت‌الله میرعمادی راه‌اندازی شده و جوانان نخبه و فعال در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی حول دفتر نماینده ولی‌فقیه در آن فعالیت دارند.

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ارائه ایده‌های علمی توسط این مجمع اشاره کرد و با ذکر این مطلب که جوانان می‌توانند برای توسعه استان نقش‌آفرینی کنند، اضافه کرد: حضور نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی در مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان نشانده پویایی این مجمع است و می‌طلبد که مسئولان از ظرفیت مجمع استفاده کنند.

وی با اشاره به این‌که جوانان می‌توانند با تولید ایده و فکر به توسعه استان کمک کنند، خاطرنشان کرد: هر جا به جوان توجه شد نتیجه امید و تلاش و موفقیت حاصل شد.

 

انتهای پیام

captcha