پذیرش FATF لطمه بی‌بازگشت به کشور است
کد خبر: 3752872
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

پذیرش FATF لطمه بی‌بازگشت به کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ـ حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی با تصریح به اینکه دشمن برنامه جدید طراحی کرده که بخشی از پازل آن در خارج و بخشی از آن به دست خائنان داخلی است گفت: پذیرش FATF لطمه بی بازگشت به کشور و هموار کردن راه دشمن است.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز 13 مهر در اهواز سالروز شهادت امام زین العابدين(ع) را تسلیت گفت و افزود: عزاداری های ما در ماه محرم بیعت با امام حسین(ع) است. به تعبیر شیخ جعفر شوشتری این عزاداری ها بیعت با خدا است. جامعه امروز ما بر بیعت با خدا است.

وی گفت: آن گریه و نوحه‌ای بیعت با خدا است که نتیجه داشته باشد و این نتیجه همان تقوا است و این تقوا همان تولی و تبری است؛ یعنی با دشمنان حسین(ع) دشمن و با دوستان او دوست باشیم.

حاجتی اظهار کرد: ما اگر در ماه محرم مشکی می پوشیم و اشک می ریزیم به تعبیر امام راحل این اشک ها سیاسی است. این اشک ها موتور محرکه ما است؛ چون تقوی ایجاد می‌کند و چون زمینه ساز تقوی است شجاعت و استقامت و عدم ذلت پذیری به وجود می آورد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد : تقوی این است که به حسین در هر زمان لبیک بگوییم؛ چرا که امام حسين(ع) در پاسخ به خواسته یزید فرمود: فردی مانند من با چون تویی بیعت نمی کند و در همه زمان‌ها چنین است.

حاجتی در خطبه دوم نماز جمعه با بیان اینکه حوادث آخرالزمان ذیل نام امام حسین (ع) معنا می شود و «یا حسین» رمز تحول دنیای امروز و آینده است، گفت: حرکت کردن در مسیر ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حرکتی حسینی است ما باید همچون رهبر معظم انقلاب حوادث را تحلیل کنیم. دیروز 30 هزار بسیجی ـ که بخشی از بیسجیان استان بودند ـ سخنان رهبر انقلاب را شنیدند که البته این سخنان جز درس کربلا که همان تقوی است، چیز دیگری نبود.

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه رهبر انقلاب سخنان مهمی ایراد کردند، اظهار کرد: ایشان دیروز نشانی خیانت کاران را به ما دادند و گفتند کسانی که توصیه می کنند مردم تسلیم دشمن شوند و به آنها پناه ببرند خائن هستند. ایشان یک ماموریت هم دادند و فرمودند پیام اقتدار به دشمن دهید نه پیام ضعف. قوت خود را نشان دهید؛ مانند اتفاقی که دیروز در اهواز افتاد.

حاجتی ادامه داد: راهبرد سخنان مقام معظم رهبری این بود که جوانان مشکل کشور نیستند بلکه راه حل مشکل هستند. ایشان بشارت دادند که ما با ناکام گذاشتن تحریم آمریکایی ها سیلی دیگری باید به آنها بزنیم. ایشان نکته مهمی را یادآور شدند که آمریکا از کارایی افتاده و قدرت نرمش ضعیف شده است. امروز بیش از 300 پایگاه نظامی آمریکا از کارآیی افتاده است.

امام جمعه موقت اهواز با تصریح به اینکه دشمن برنامه جدید طراحی کرده که بخشی از پازل آن در خارج و بخشی از آن به دست خائنان داخلی است، بر حفظ هشیاری تاکید کرد و گفت: در این میان آنچه قلب انسان را به درد می آورد موضوعی مثل FATF است. FATF یک نهاد مشورتی است که 35 کشور عضو آن هستند و طی آن مجموعه عملیاتی مصوب شد که خاص ایران است، که 38 مورد آن انجام و 4 مورد دیگر باقی مانده است. اگر ایران این قرار داد را امضا کند باید تمام اطلاعات ریالی خود را به آمریکایی ها و اسرائیلی ها بدهد. پذیرش این قرار داد لطمه بی بازگشتی به کشور است. چرا راه دشمن را هموار می کنیم؟

وی تصریح کرد: ما امروز به حسین فاطمه(س) اقتدا کرده‌ایم. اگر دشمن ما را تهدید و تحریم می‌کند این ملت در صحنه هستند؛ همان طور که 24 شهید حادثه تروریستی اهواز از شهید طه اقدامی تا شهید لویمی بر این نکته اذعان داشتند.

انتهای پیام

captcha