انسجام و همدلی بین مردم؛ گامی در راستای مبارزه اقتصادی/استفاده از ظرفیت نخبگان
کد خبر: 3734465
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
فیضیان مطرح کرد:

انسجام و همدلی بین مردم؛ گامی در راستای مبارزه اقتصادی/استفاده از ظرفیت نخبگان

گروه فرهنگی ـ معاون پژوهش دانشگاه لرستان با تاکید براین‌که جهاددانشگاهی حرکتی جهادی و علمی با مدیریت جهادی در برابر فشار اقتصادی دشمن است، اظهارکرد: به میدان آوردن نخبگان و حساس کردن آنان می‌تواند حس انسجام و همدلی را به مردم در مبارزه اقتصادی القاء کند.

انسجام و همدلی بین مردم؛ گامی در راستای مبارزه اقتصادی/استفاده از ظرفیت نخبگان

محمد فیضیان، معاون پژوهشی دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با بیان این‌که جهاد دانشگاهی حرکت جهادی و علمی با مدیریت جهادی در برابر فشار اقتصادی دشمن است، اظهارکرد: از زمانی‌که جهاددانشگاهی با مدیریت جهادی شکل گرفته خدماتی به جامعه دانشگاهی، برای توانمندی دانشجویان داده و این خود در پشتیبانی از انقلاب می‌تواند مؤثر بوده است.
وی اضافه کرد: این‌که جهاددانشگاهی تا چه اندازه بتواند از افراد صاحب‌نظر خوش‌فکر در مقاطع دکتری و پسادکتری حمایت کنند بستگی به چشم‌انداز تعریف شده در این نهاد دارد.
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان تصریح کرد: این نهاد در حوزه دانش‌بنیان نیز می‌تواند مؤثر باشد و با شناسایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دکتری و پسادکتری در راستای رسیدن به اهداف متعالی خود استفاده کند.
فیضیان بیان کرد: تعامل بیشتر جهاد دانشگاهی با دانشگاه‌ها و انجام کارهای مشترک بین این دو و انجام پژوهش‌هایی تقاضامحور در حل مشکلات جامعه مؤثر خواهد بود.
وی با بیان این‌که به هر جهت در این پروسه جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک کاتالیزور می‌تواند از آن توانمندی‌ها بهره ببرد، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با به‌کار گرفتن نیروی جوان، مولد کار، متخصص و خوش‌فکر می‌تواند در آبادانی استان‌ها مؤثر باشد و از انرژی نیروهای جوان و پتانسیل آن‌ها استفاده کنند.
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان یادآور شد: بکار گرفتن نیروی جوان و خوش‌فکر در سیاست‌های جهاد دانشگاهی می‌تواند مؤثر باشد.
وی با تاکید براین‌که جهاددانشگاهی حرکتی جهادی و علمی با مدیریت جهادی در برابر فشار اقتصادی دشمن است، عنوان کرد: به میدان آوردن نخبگان و حساس کردن آنان می‌تواند حس انسجام و همدلی را به مردم در مبارزه اقتصادی القاء کند.

انتهای پیام

captcha