معرفی ۷۹ اثر برگزیده در شانزدهمین جشنواره رضوی
کد خبر: 3732549
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

معرفی ۷۹ اثر برگزیده در شانزدهمین جشنواره رضوی

گروه فرهنگی - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عنوان کرد: از میان ۲ هزار و ۷۰۰ اثر ارسالی در مرحله استانی در مجموع ۷۹ اثر به تفکیک، ۲۹ اثر مربی و ۵۰ عضو استانی حائز رتبه شدند.

معرفی ۷۹ اثر برگزیده در شانزدهمین جشنواره رضوی

به گزارش ایکنا از همدان، محمد رضا جوادی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دوشنبه 1 مرداد ماه در مراسم پایانی شانزدهمین جشنواره رضوی اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار به این دور از جشنواره از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد.
وی با بیان اینکه آثار ارسالی به جشنواره برجسته و دارای مبنای ارزشی بود عنوان کرد: از میان 2 هزار و 700 اثر ارسالی در مرحله استانی در مجموع 79 اثر به تفکیک، 29 اثر مربی و 50 عضو استانی حائز رتبه شدند.
گفتنی است؛ این جشنواره با هدف توسعه و ترویج مفاهیم فرهنگی و معارف رضوی در میان کودکان و نوجوانان، توجه به سیره اخلاقی و سبک زندگی امام رضا(ع) به ویژ رأفت و مهربانی ایشان و بررسی و مطالعه در هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا خراسان برگزار شد.
بر اساس فراخوان این جشنواره، قدمگاه عشق «هجرت امام‌رضا(ع) از مدینه تا خراسان»، سبک زندگی امام رضا(ع)«اخلاق و آداب، زهد و عبادت، علم و دانایی، رافت و مهربانی، سخاوت و بخشش، طب‌الرضا (ع)» و «ترویج و تبیین سبک زندگی ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ رضوی با مصادیقی همچون محبت اهل بیت(ع)، هویت دینی، گذشت، ایثار و ...» از محورهای موضوعی این جشنواره بوده است.
انتهای پیام

 

captcha