برپایی یادواره شهدای نماز جمعه در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3732544
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

برپایی یادواره شهدای نماز جمعه در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی - مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان‌شمالی گفت: یادواره شهدای نمازجمعه و اولین همایش خادمان نماز‌های جمعه استان پنجم مردادماه سال جاری برگزارمی‌شود.

برپایی یادواره شهدای نمازجمعه در خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام حسین عابدینی، مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان درگفت و گو با ایکنا ازخراسان‌شمالی با اشاره به برگزاری گردهمایی خادمین نمازجمعه های استان در بجنورد، اظهار کرد: همزمان با پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور، همایش خادمان نمازجمعه استان با محوریت نمازجمعه، قرارگاه فرهنگی و تجلیل از خانواده های شهدای نمازجمعه و ائمه جمعه برگزارخواهد شد.
وی با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام رضوانی نسب، معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این همایش، افزود: این مراسم پنجشنبه چهارم مردادماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپا می‌شود.
عابدینی هدف از برگزاری این گردهمایی را اهمیت بیش از پیش به نمازجمعه به عنوان قرارگاه ایمان اخلاق تقوا و بصیرت دانست،بیان کرد: تقدیر از خادمان مخلص نمازجمعه، بیان تجربیات موفق ستادها در خصوص جذب افراد به نمازجمعه و انتظارات ائمه جمعه از ستادها به منظور پویایی نمازجمعه از برنامه‌های این همایش است.

captcha